Sprytne kostki PL Licencja na 40 PC
Opis
Kluczowe parametry
-
dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej
-
bezterminowa licencja na 40 komputerów
-
instalacja sieciowa
-
możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)
-
prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem
- produkt cyfrowy - wersja elektroniczna
Multimedialny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej.
Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej.
Głównymi motywami pojawiającymi się w programie są interaktywne drewniane kostki oraz liczydło, a więc przedmioty, z którymi uczniowie z pewnością mieli kontakt podczas pierwszych lat nauk.
Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych:
-
Alfabet – literom alfabetu towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się tą literą lub zawierające tę literę.
-
Liczby, kolory i kształty – zapoznanie się z liczbami 1-12, poza tym z podstawowymi kolorami i kształtami.
-
Liczydło – działa tak samo, jak tradycyjne liczydło, ponadto wynik jest natychmiast wizualizowany.
-
Zwierzęta – zarówno domowe, jak i dziko żyjące w naszej strefie klimatycznej oraz zwierzęta egzotyczne.
-
Owoce i warzywa – najbardziej znane owoce i warzywa wraz z przedstawieniem ich wyglądu po przekrojeniu.
-
Rzeczy wokół nas – środki transportu, domowe sprzęty, ubrania, zabawki, zjawiska przyrodnicze itd.
-
Ludzkie ciało – przedstawione są poszczególne części ciała wraz z umiejscowieniem danej części ciała w ludzkim ciele.
-
Kalendarz – dni tygodnia, miesiące oraz pory roku.
-
Zegar – możliwość dowolnego ustawiania czasu przy pomocy wskazówek (co kwadrans).
Interaktywność
Wszystko, czego dzieci dowiedzą się w części teoretycznej mogą od razu przećwiczyć, grając w 25 różnych gier: Gry z literami – m.in. znajdywanie i uzupełnianie liter w słowach, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą, układanie liter w słowa. Gry matematyczne – klasyczne zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków w zadaniach, porównywanie liczb, uzupełnianie szeregów liczb. Gry logiczne, rozwijające również spostrzegawczość – układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz gry typu memory: z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem – określanie która godzina, ustawianie czasu na zegarze. Gry z kolorami i kształtami – szukanie różnych kolorów i kształtów, kolorów i rzeczy, przedmiotów i kształtów. Inne gry – układanie obrazków, wskazywanie części ludzkiego ciała, określanie, co jest owocem, a co warzywem.
Większość gier ma do wyboru trzy stopnie trudności.
Za właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje nagrodę w postaci kwiatków, które stanowią informację zwrotną również dla nauczyciela czy rodzica, którzy dowiadują się, co dziecko ćwiczyło, jak często i z jakim sukcesem.
Program można dostosowywać do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka, na przykład w matematycznych zadaniach można ustawić zakres liczbowy lub występowanie działań z zerem, zaś w zadaniach z literami można zdecydować, czy mają się pojawiać litery diakrytyczne itp. W polsko-angielskiej wersji można ponadto wybrać język aplikacji (program można wtedy wykorzystać również podczas nauki podstaw języka angielskiego).
Instalacja sieciowa
Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych.
Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
Oferujemy więcej
|
|
Wymagania sprzętowe
- Minimalne wymagania sprzętowe *:procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Zalecane wymagania sprzętowe:procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10 / Windows 11 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie