Sprytne kostki PL Licencja na 20 PC

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 499,00 zł 499.00
Cena netto: 405,69 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: SprytneKostkiPLSilcom20

Opis

Kluczowe parametry

  • dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

  • bezterminowa licencja na 20 komputerów

  • instalacja sieciowa   

  • możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)

  • prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem

  • produkt cyfrowy - wersja elektroniczna

Multimedialny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej.

Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej.

Głównymi motywami pojawiającymi się w programie są interaktywne drewniane kostki oraz liczydło, a więc przedmioty, z którymi uczniowie z pewnością mieli kontakt podczas pierwszych lat nauk.  

Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych:

  • Alfabet – literom alfabetu towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się tą literą lub zawierające tę literę.

  • Liczby, kolory i kształty – zapoznanie się z liczbami 1-12, poza tym z podstawowymi kolorami i kształtami.

  • Liczydło – działa tak samo, jak tradycyjne liczydło, ponadto wynik jest natychmiast wizualizowany.

  • Zwierzęta – zarówno domowe, jak i dziko żyjące w naszej strefie klimatycznej oraz zwierzęta egzotyczne.

  • Owoce i warzywa – najbardziej znane owoce i warzywa wraz z przedstawieniem ich wyglądu po przekrojeniu.

  • Rzeczy wokół nas – środki transportu, domowe sprzęty, ubrania, zabawki, zjawiska przyrodnicze itd.

  • Ludzkie ciało – przedstawione są poszczególne części ciała wraz z umiejscowieniem danej części ciała w ludzkim ciele.

  • Kalendarz – dni tygodnia, miesiące oraz pory roku.

  • Zegar – możliwość dowolnego ustawiania czasu przy pomocy wskazówek (co kwadrans). 

Interaktywność

Wszystko, czego dzieci dowiedzą się w części teoretycznej mogą od razu przećwiczyć, grając w 25 różnych gier: Gry z literami – m.in. znajdywanie i uzupełnianie liter w słowach, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą, układanie liter w słowa. Gry matematyczne – klasyczne zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków w zadaniach, porównywanie liczb, uzupełnianie szeregów liczb. Gry logiczne, rozwijające również spostrzegawczość – układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz gry typu memory: z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem – określanie która godzina, ustawianie czasu na zegarze. Gry z kolorami i kształtami – szukanie różnych kolorów i kształtów, kolorów i rzeczy, przedmiotów i kształtów. Inne gry – układanie obrazków, wskazywanie części ludzkiego ciała, określanie, co jest owocem, a co warzywem.

Większość gier ma do wyboru trzy stopnie trudności.

Za właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje nagrodę w postaci kwiatków, które stanowią informację zwrotną również dla nauczyciela czy rodzica, którzy dowiadują się, co dziecko ćwiczyło, jak często i z jakim sukcesem.

Program można dostosowywać do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka, na przykład w matematycznych zadaniach można ustawić zakres liczbowy lub występowanie działań z zerem, zaś w zadaniach z literami można zdecydować, czy mają się pojawiać litery diakrytyczne itp. W polsko-angielskiej wersji można ponadto wybrać język aplikacji (program można wtedy wykorzystać również podczas nauki podstaw języka angielskiego).

Instalacja sieciowa

Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych. 

Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC). 

Wymagania sprzętowe

  • Minimalne wymagania sprzętowe *:procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • Zalecane wymagania sprzętowe:procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10 / Windows 11 PL

* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl