Didakta Biologia 2 Rośliny i zwierzęta Program Edukacyjny Licencja na 20 PC
Opis
Kluczowe parametry
-
biologia - Rośliny i zwierzęta
-
dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej
-
bezterminowa licencja na 20 komputerów
-
instalacja sieciowa
-
możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)
-
prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem
- produkt cyfrowy - wersja elektroniczna
Multimedialny program edukacyjny do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, przeznaczony dla klas 4-8 szkoły podstawowej.
Tytuł Didakta Biologia 2 Rośliny i zwierzęta zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości – pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami.
Pytania w zadaniach całkowicie pokrywają się z materiałem przerabianym na lekcjach prowadzonych w szkołach podstawowych. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp.
Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych:
-
Ziemia i początki życia – powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe
-
Grzyby, porosty, rośliny – porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne
-
Bezkręgowce – parzydełkowce, mięczaki, pierścienice, stawonogi
-
Strunowce i kręgowce – osłonice, ryby, płazy i gady, ptaki, ssaki
-
Ekosystemy – osiedla ludzkie, pola i łąki, woda, lasy, inne ekosystemy
Interaktywność
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.
Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem.
W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 30.
Program jest łatwy w obsłudze i dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stanowi problemu, także dla dzieci.
Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez dzieci wpisywane są do pliku, w którym zawarty jest rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.
Instalacja sieciowa
Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych.
Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
Instalacja jednostanowiskowa
To opcja do wyboru w sytuacji, gdy komputery nie są podłączone do jednej szkolnej sieci (obecnie bardzo rzadka sytuacja). Programy muszą być wtedy zapisane na każdym PC, aktywację należy przeprowadzać na każdym PC osobno (jest to czasochłonne).
Zalety programów Didakta
- intuicyjny interfejs graficzny
- łatwa obsługa programów
- nie wymaga instalacji
- dla wszystkich sysytemów operacyjnych
- statystyki wyników i efektów pracy ucznia
- wydruk materiałów w wersji dla ucznia i dla nauczyciela
- atrakcyjne połączenie nauki z zabawą
- polecane przez recenzentów MEN
- multilicencje szkolne na wszystkie komputery
Oferujemy więcej
|
|
Wymagania sprzętowe
- Minimalne wymagania sprzętowe *- procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Zalecane wymagania sprzętowe - procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie