Stolik interaktywny SMART Table
Opis
Stolik SMART Table to pierwsze przeznaczone dla wielu użytkowników, interaktywne centrum nauczania podstawowego z technologią wielopunktowego dotyku. Zostało stworzone z myślą o zachęcaniu do współpracy, dyskusji i tworzenia wspólnych rozwiązań.
Uczniowie mogą w grupie odkrywać cyfrowe lekcje, grać w gry edukacyjne i wspólnie pracować z interaktywnymi ćwiczeniami. Wielu uczniów jednocześnie może dotykać obiekty na aktywnej powierzchni i uczyć się poprzez zabawę. Stolik daje nieograniczone możliwości rozrywki i grupowej pracy – począwszy od przeciągania wizerunku słonia po ekranie, do podążania za wskazówkami lub poznawania mapy ludzkiego ciała. Obsługa stolika jest wyjątkowo intuicyjna, więc każdy uczeń może szybko i łatwo przystąpić do ćwiczeń.
SMART Table został tak zaprojektowany, żeby pobudzać współpracę między uczniami. Odnosi się to na przykład do aplikacji, które przed udzieleniem odpowiedzi wymagają pracy nad problemem i ustalenia wspólnego rozwiązania. Uczniom podawane są podpowiedzi, a za efektywną współpracę są nagradzani efektami graficznymi i dźwiękowymi.
Wraz ze stolikiem udostępniany jest ciągle poszerzający się zbiór aplikacji. Dostarczają one nauczycielom gotowych ćwiczeń, które pomagają zdobywać umiejętności odpowiednie do wieku dziecka - takie jak czytanie i liczenie. Dostępny jest szeroki wybór ćwiczeń, a wiele z nich można dopasować do indywidualnych potrzeb. Nauczyciele mogą personalizować ćwiczenia ściągąjąc materiały ze strony dotyczącej stolika SMART Table lub importując własne cyfrowe treści.
Stolik SMART Table jest doskonałym uzupełnieniem tablicy interaktywnej SMART Board™ dla nauczycieli chcących połączyć nauczanie całej klasy z pracą w małych grupach. Nauczyciele mogą wykładać materiał całej klasie korzystając z tablicy interaktywnej, a następnie w małych grupach przeprowadzać ćwiczenia przy pomocy stolika SMART Table. Na przykład po wprowadzeniu tematu na tablicy na lekcji geografii można utrwalić wiadomości o mapach przy interaktywnym stoliku.
Oferujemy więcej
|