Producenci
Promocje
Drukarka 3D Avtek CreoCube
Drukarka 3D Avtek CreoCube

1 230,00 zł

Cena regularna: 1 353,00 zł

Najniższa cena: 1 230,00 zł

1 230,00 zł

Cena regularna: 1 353,00 zł

Najniższa cena: 1 230,00 zł
szt.
Monitor interaktywny myBoard Grey Arrow 65” dla Edukacji
Monitor interaktywny myBoard Grey Arrow 65” dla Edukacji

5 890,00 zł

Cena regularna: 7 000,00 zł

Najniższa cena: 5 500,00 zł

5 890,00 zł

Cena regularna: 7 000,00 zł

Najniższa cena: 5 500,00 zł
szt.
VEX IQ Zestaw Boisko (6'x8' boisko)
VEX IQ Zestaw Boisko (6'x8' boisko)

2 276,00 zł

Cena regularna: 2 340,00 zł

Najniższa cena: 2 340,00 zł

1 850,41 zł

Cena regularna: 1 902,44 zł

Najniższa cena: 1 902,44 zł
szt.
Wizualizer Qomo QPC22
Wizualizer Qomo QPC22

615,00 zł

Cena regularna: 699,99 zł

Najniższa cena: 615,00 zł

500,00 zł

Cena regularna: 569,10 zł

Najniższa cena: 500,00 zł
szt.
Avtek aktywny kabel HDMI 15m
Avtek aktywny kabel HDMI 15m

225,09 zł

Cena regularna: 275,46 zł

Najniższa cena: 225,09 zł

183,00 zł

Cena regularna: 223,95 zł

Najniższa cena: 183,00 zł
szt.

Reklamacje

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług.

Reklamacje można zgłaszać:

  • pisemnie na adres: S.T.MEDIA TOMASZ SZCZYPEK, ul. Szamocin 9C, 03-002 Warszawa,
  • na adres poczty elektronicznej: sklep@stmedia.pl,
  • numer telefonu 607 160 102

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

Formularz reklamacji towaru

 

Formularz reklamacji w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  • złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl