Pakiet aplikacji do SmartFloor - Pionki w akcji
Opis
Kluczowe parametry
- 4 aplikacje z grami planszowymi sterowane za pomocą pisaków świetlnych, na podłogę interaktywną SmartFloor
- dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- dla 2, 3 lub 4 graczy
- wspierają sprawność motoryczną i sensoryczną w czasie bezpiecznych zabaw i gier ruchowych
- zgodne z założeniami Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego oraz Podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.
- aplikacje do zakupu w pakiecie lub pojedynczo
W pakiecie "Gry planszowe" znajdziesz zarówno tradycyjne gry, jak i zupełnie nowe propozycje zabaw z wykorzystaniem planszy i wirtualnej kostki.
Czeka na Ciebie wiele wyzwań i wspaniała zabawa. Podczas rozgrywek będziesz odpowiadać na pytania z wiedzy o świecie oraz doskonalić swoje umiejętności sportowe!
Pakiet aplikacji Pionki w akcji może stanowić uzupełnienie codziennych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych. Może być także świetną alternatywą dla tradycyjnych gier planszowych, uatrakcyjniać czas spędzany przez dzieci w każdym wieku w świetlicach szkolnych, placówkach wychowawczych, instytucjach organizujących czas wolny dzieci, dodatkowe zajęcia.
Zobacz film z grami Pionki w akcji na podłogę interakywną SmartFloor!
Aktywne wsparcie rozwoju ucznia z pakietem Pionki w akcji
- umiejętność myślenia strategicznego, logicznego, rozumienia zasad
- korzystanie z nabytych umiejętności do rozwiązywania problemów
- ogólna wiedza o otaczającym świecie
- umiejętność tworzenia relacji, współdziałania, współpracy
- świadomość przeżywanych emocji i umiejętność panowania nad nimi oraz wyrażania ich w sposób umożliwiający współdziałanie w grupie
- umiejętność respektowania zasad gier, zabaw zespołowych
- umiejętność organizacji bezpiecznych zabaw i gier
Aplikacje w pakiecie
- Chińczyk - Zagraj w starą, hinduską grę planszową w 2, 3 lub 4 graczy. Czy wiesz, że do dziś gra się w nią w Indiach? Wybierz swój kolor, rzucaj kostką i umieść jako pierwszy wszystkie swoje pionki w domku. Komu dzisiaj sprzyja szczęście?
- Grzybobranie - Wybierz się na doroczne grzybobranie. Zbieraj grzyby do swojego koszyka. Pamiętaj, że pośród podgrzybków i maślaków ukryły się też muchomory! Komu tym razem uda się zebrać najwięcej grzybów? Rzucaj kostką i wybierz się z nami na leśną wędrówkę. Gra dla 2 lub 3 graczy. Zaczynamy?
- Olimpiada - Weź udział w Olimpiadzie! Skacz na skakance, biegaj, klaszcz i uprawiaj gimnastykę. Postaraj się wykonać ćwiczenie jak najlepiej, bo inaczej cofniesz się o kilka pól. Szybko, szybko, bo inni zawodnicy trzymają tempo. Nie pozwól się wyprzedzić w wyścigu po złoty medal olimpijski. Gra przeznaczona jest dla 2 lub 3 graczy. Do biegu gotowi? Start!
- Sowi król - Który kontynent jest największy? Ile miesięcy ma rok? I z jakiego kraju pochodzi pizza? Czy znasz odpowiedzi na sowie zagadki? Sprawdź się w grze, rzucając kostką i odpowiadając na pytania zadawane przez mądre sowy. Wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się mecie. Gra jest przeznaczona dla 2 lub 3 graczy. Jesteście gotowi?