Geografia Multimedialne Pracownie Przedmiotowe

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 850,00 zł 850.00
Cena netto: 691,06 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Learnetic
Kod produktu: MPPGeografia

Opis

Kluczowe parametry

  • 20 zagadnień
  • 60 lekcji (po 20 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”)
  • 758 ekranów
  • 20 materiałów audiowizualnych
  • 20 gier dydaktycznych
  • setki ilustracji
  • multimedialny globus i mapy świata, Polski i Europy
  • zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
  • przeznaczony dla 3 nauczycieli szkoły do pracy z tablicą/monitorem interaktywnym
  • produkt w pudełku
  • program na 3 stanowiska online + 6 offline
  • klasy 7-8 szkoły podstawowej

Zestaw Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Geografia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.

Geografia to obowiązkowy element każdej pracowni przyrodniczej w szkole podstawowej. Wykorzystanie materiałów na tablice lub monitory interaktywne to jedna z najskuteczniejszych metod nauki, która pozwala z łatwością skupić uwagę i zaangażować całą klasę – szczególnie w przypadku pracowni przyrodniczych.

Pełna wersja materiału przygotowanego przez uznanego wydawcę edukacyjnych materiałów cyfrowych zawiera 20 zagadnień zgodnych z nową podstawą programową, a także dodatki stworzone z myślą o wspólnej pracy przy tablicach interaktywnych. Są to gry edukacyjne takie jak: memo i quizy, „tablice wiedzy”, a także kilkanaście wirtualnych plansz aktywizujących uczniów do wspólnej pracy, które funkcjonują pod nazwą „Razem na tablicy!”.

Lista zagadnień programu Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Geografia:

  1. Położenie i podział administracyjny Polski
  2. Klimat Polski
  3. Rodzaje gleb w Polsce
  4. Rodzaje lasów w Polsce
  5. Rodzaje surowców mineralnych
  6. Gęstość zaludnienia, przyrost naturalny i migracje ludności
  7. Podział gospodarki na sektory
  8. Główne uprawy i zwierzęta hodowlane w Polsce
  9. Walory turystyczne Polski
  10. Różne regiony geograficzne na mapie Polski
  11. Środowisko przyrodnicze Azji
  12. Kontrasty społeczne i gospodarcze w Indiach
  13. Bliski Wschód – gospodarka i cechy kulturowe
  14. Klimat strefy międzyzwrotnikowej
  15. Proces pustynnienia w strefie Sahelu
  16. Rolnictwo w Afryce Zachodniej
  17. Ekologiczne skutki wylesiania Amazonii
  18. Rozwój technologii na przykładzie Doliny Krzemowej
  19. Kultura i środowisko Australii
  20. Położenie i środowisko przyrodnicze Antarktydy

Wypróbuj wersję demonstracyjną programu tutaj.

Wszystkie tematy lekcji podzielone na trzy typy zasobów
Powtórz wiedzę
Materiał do wykorzystania na tablicy interaktywnej w celu powtórzenia lub zdobycia wiadomości z danego tematu, zawiera przede wszystkim teorię, liczne multimedia i małą liczbę ćwiczeń.

 

Sprawdź się
Ten typ lekcji umożliwia powtórzenie materiału i sprawdzenie wiedzy. Program „podpowiada”, gdzie szukać właściwych odpowiedzi w zależności od tych, których udzielają użytkownicy.

 

Czas na test
Zero teorii, sama praktyka. „Czas na test” to świetny pomysł na sprawdzanie wiedzy uczniów. 
 

Zobacz jak to działa!

Aktywizacja uczniów - Interaktywnie, razem na Tablicy

Częścią każdego programu z serii MPP jest kilkanaście wirtualnych plansz „Razem na Tablicy!”, które zaprojektowane zostały do aktywizacji uczniów i wspólnej pracy z wykorzystaniem ekranów interaktywnych. Celem zasobów “Razem na tablicy!” jest umożliwienie pracy grupowej, przeprowadzanie burz mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych – a wszystko to przy pomocy nowoczesnych technologii.

W programie znajdują się narzędzia pozwalające na pracę metodami aktywizującymi, takie jak:

  • debata za i przeciw, 3 wersje interaktywnych sondaży,
  • analiza SWOT, piramida priorytetów, poker kryterialny,
  • rybi szkielet, metaplan, dywanik pomysłów,
  • mówiąca ściana, mapa skojarzeń, gwiazda pytań.

Dzięki powyższym rozwój kompetencji kluczowych może być kształtowany przy użyciu metod aktywizujących (zamiast podawczych). Uczniowie uczą się pracy metodą projektową, nawiązują dyskusje, zapoznają się z formami współpracy, które mogą np. służyć nauce priorytetyzowania czasu wykonywania zadań, podziałowi prac w grupie, tworzeniu założeń projektów badawczych, badaniu silnych i słabych stron produktów.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl