Didakta Geografia Program Edukacyjny Licencja na 20 PC
Opis
Kluczowe parametry
-
geografia i orientacja na mapie
-
dla uczniów klas 7-8 szkoły podstawowej
-
bezterminowa licencja na 20 komputerów
-
instalacja sieciowa (zalecana) lub jednostanowiskowa
-
możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)
-
prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem
- produkt cyfrowy - wersja elektroniczna
Multimedialny program edukacyjny do powtórki i poszerzania wiadomości z zakresu geografii i orientacji na mapie, przeznaczony dla klas 7-8 szkoły podstawowej.
Tytuł zawiera zadania i ćwiczenia interaktywne z różnych działów geografii. Struktura programu daje dodatkowo możliwość wyboru spośród czterech typów ćwiczeń: pytań testowych, zadań na dobieranie, zadań typu prawda/fałsz oraz ćwiczeń z ilustracjami.
Bogata oferta pytań testowych umożliwia sprawdzenie wiadomości ucznia z zakresu geografii ogólnej, zaś mapy konturowe oraz ilustracje w sposób ciekawy testują umiejętność orientacji przestrzennej i odczytywania informacji ikonograficznych.
Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych
-
Ogólna geografia fizyczna - planeta Ziemia, globus i mapa, sfery fizyczno-geograficzne
-
Oceany - Ocean Spokojny i Oceania, Ocean Indyjski, Ocean Atlantycki i Ocean Arktyczny
-
Kontynenty - Azja, Afryka, Ameryka, Europa, Australia oraz Antarktyda
-
Gospodarka światowa i ekologia - ludność i osadnictwo, gospodarka światowa, ekologia, podział polityczny w dzisiejszym świecie
-
Polska - warunki naturalne, gospodarka, województwa i miasta
Interaktywność
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.
Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem.
W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 30.
Program jest łatwy w obsłudze i dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stanowi problemu, także dla dzieci.
Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez dzieci wpisywane są do pliku, w którym zawarty jest rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.
Instalacja sieciowa
Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych.
Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
Instalacja jednostanowiskowa
To opcja do wyboru w sytuacji, gdy komputery nie są podłączone do jednej szkolnej sieci (obecnie bardzo rzadka sytuacja). Programy muszą być wtedy zapisane na każdym PC, aktywację należy przeprowadzać na każdym PC osobno (jest to czasochłonne).
Zalety programów Didakta
- intuicyjny interfejs graficzny
- łatwa obsługa programów
- nie wymaga instalacji
- dla wszystkich sysytemów operacyjnych
- statystyki wyników i efektów pracy ucznia
- wydruk materiałów w wersji dla ucznia i dla nauczyciela
- atrakcyjne połączenie nauki z zabawą
- polecane przez recenzentów MEN
- multilicencje szkolne na wszystkie komputery
Oferujemy więcej
|
|
Wymagania sprzętowe
- Minimalne wymagania sprzętowe *- procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Zalecane wymagania sprzętowe - procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie