Biologia Multimedialne Pracownie Przedmiotowe

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 850,00 zł 850.00
Cena netto: 691,06 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Learnetic
Kod produktu: MPPBiologia

Opis

Kluczowe parametry

  • 14 zagadnień
  • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”)
  • 787 ekranów, 531 zadań, 16 filmów 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje)
  • 14 gier dydaktycznych
  • 3 plansze interaktywne
  • zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
  • przeznaczony dla 3 nauczycieli szkoły do pracy z tablicą/monitorem interaktywnym
  • produkt w pudełku
  • program na 3 stanowiska online + 6 offline
  • klasy 5-8 szkoły podstawowej

MPP Biologia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.

Multimedialne zasoby MPP Biologia to obowiązkowy element każdej pracowni przyrodniczej w szkole podstawowej. Wykorzystanie materiałów na tablice lub monitory interaktywne to jedna z najskuteczniejszych metod nauki, która pozwala z łatwością skupić uwagę i zaangażować całą klasę – szczególnie w przypadku pracowni przyrodniczych.

Pełna wersja materiału przygotowanego przez uznanego wydawcę edukacyjnych materiałów cyfrowych zawiera 14 zagadnień zgodnych z nową podstawą programową, a także dodatki stworzone z myślą o wspólnej pracy przy tablicach interaktywnych. Są to gry edukacyjne takie jak: memo i quizy, „tablice wiedzy”, a także kilkanaście wirtualnych plansz aktywizujących uczniów do wspólnej pracy, które funkcjonują pod nazwą „Razem na tablicy!”.

Każde z zagadnień zostało dodatkowo podzielone na trzy typy lekcji: „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”.

Lista zagadnień programu Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Biologia:
  1. Biologia jako nauka
  2. Ekologia i ochrona środowiska
  3. Budowa i funkcjonowanie komórki
  4. Chemizm życia
  5. Ewolucja życia
  6. Funkcjonowanie organizmów
  7. Królestwo roślin
  8. Królestwo zwierząt. Bezkręgowce
  9. Królestwo zwierząt. Kręgowce
  10. Organizm człowieka. Część 1
  11. Organizm człowieka. Część 2
  12. Genetyka
  13. Bakterie i wirusy
  14. Stan zdrowia i choroby

Wypróbuj wersję demonstracyjną programu tutaj.

Powtórz wiedzę
Materiał do wykorzystania na tablicy interaktywnej w celu powtórzenia lub zdobycia wiadomości z danego tematu, zawiera przede wszystkim teorię, liczne multimedia i małą liczbę ćwiczeń.

 

Sprawdź się
Ten typ lekcji umożliwia powtórzenie materiału i sprawdzenie wiedzy. Program „podpowiada”, gdzie szukać właściwych odpowiedzi w zależności od tych, których udzielają użytkownicy.

 

Czas na test
Zero teorii, sama praktyka. „Czas na test” to świetny pomysł na sprawdzanie wiedzy uczniów. 
 

Zobacz jak to działa!

Aktywizacja uczniów - Interaktywnie, razem na Tablicy

Częścią każdego programu z serii MPP jest kilkanaście wirtualnych plansz „Razem na Tablicy!”, które zaprojektowane zostały do aktywizacji uczniów i wspólnej pracy z wykorzystaniem ekranów interaktywnych. Celem zasobów “Razem na tablicy!” jest umożliwienie pracy grupowej, przeprowadzanie burz mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych – a wszystko to przy pomocy nowoczesnych technologii.

W programie znajdują się narzędzia pozwalające na pracę metodami aktywizującymi, takie jak:

  • debata za i przeciw, 3 wersje interaktywnych sondaży,
  • analiza SWOT, piramida priorytetów, poker kryterialny,
  • rybi szkielet, metaplan, dywanik pomysłów,
  • mówiąca ściana, mapa skojarzeń, gwiazda pytań.

Dzięki powyższym rozwój kompetencji kluczowych może być kształtowany przy użyciu metod aktywizujących (zamiast podawczych). Uczniowie uczą się pracy metodą projektową, nawiązują dyskusje, zapoznają się z formami współpracy, które mogą np. służyć nauce priorytetyzowania czasu wykonywania zadań, podziałowi prac w grupie, tworzeniu założeń projektów badawczych, badaniu silnych i słabych stron produktów.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl