Zestaw ścienny Konsola edukacyjna myWally + Monitor interaktywny myBoard Panda 65”
Opis
Kluczowe parametry
- pierwsza na rynku polskim konsola do gier sterowana ruchem, do zastosowania w edukacji, rewalidacji i terapii
- działa w duecie z każdym monitorem interaktywnym i innym wyświetlaczem, takim jak monitor informacyjny, telewizor czy projektor
- pomaga uczniom przyswajać wiedzę poprzez aktywność fizyczną, wymuszając jednocześnie naturalną i poprawną postawę ciała podczas gry
- wspiera rozwój motoryczny i koordynację ruchową
- łatwa do zainstalowania - wystarczy podłączyć do wyświetlacza
- w zestawie:
- 1 x konsola edukacyjna myWally
- 1 x monitor interaktywny myBoard Panda 65"
- 1 x dedykowany uchwyt ścienny myWally
- 1 x instrukcja obsługi
- 1 x zasilacz
- 1 x przewód HDMI 2.0
- 1 x przewód USB type A - USB type B
- 1 x pakiet startowy Szkoła podstawowa - 22 unikalne gry i aplikacje dostosowane do potrzeb edukacyjnych i terapeutycznych uczniów klas 1-3
- 1 x obudowa dydaktyczna do pracy w stacjach
- gwarancja - 36 miesięcy
Let’s Play, Let’s Move z nowoczesną konsolą edukacyjną myWally!
Zestaw kompaktowej konsoli edukacyjnej myWally z dedykowanym uchwytem sciennym myWally i monitora interaktywnego myBoard Panda 65" to gotowe rozwiązanie do pracy zaraz po podłączeniu. Zestaw idealny w edukacji szkolnej i wczesnoszkolnej.
Gry i aplikacje sterowane za pomocą gestów ciała: rąk, nóg i tułowia angażują uczniów do przyswajania wiedzy poprzez aktywność fizyczną.
MyWally wykorzystuje zaawansowaną technologię śledzenia ruchu, która rozpoznaje i interpretuje ruchy użytkownika pozwalając mu na intuicyjną interakcję z edukacyjnymi i terapeutycznymi grami i aplikacjami.
Konsola nie potrzebuje żadnych fizycznych kontrolerów, ponieważ całe ciało staje się narzędziem do sterowania.
Dlaczego wybierasz myWally?
-
Pakiety gier i aplikacji tworzą gotowe scenariusze zajęć z bazą dydaktyczną dla polskiej edukacji.
-
Innowacyjne rozwiązanie interaktywne wykorzystujące moduł MUGA Tech™ do wykrywania układów, sekwencji oraz gestów ciała.
-
Dedykowany sklep, umożliwiający rozszerzenie urządzenia o kolejne aplikacje/obudowy merytoryczne.
-
Brak akcesoriów potrzebnych do pracy urządzenia. Możliwość samodzielnej pracy.
-
Wszechstronny edukacyjnie: polski, angielski, matematyka, ekologia, rewalidacja, nauka emocji.
-
Mobilny. Możliwość korzystania w różnych salach lekcyjnych, które posiadają monitor interaktywny.
Z myWally cała klasa w ruchu i zadaniu - przygotuj dynamiczne i wartościowe lekcje!
Konsola edukacyjna myWally to dużo więcej niż gry. To intuicyjne narzędzie pracy dla każdego nauczyciela, opracowane zgodnie z polską podstawą programową.
A wszystko dzięki starannie przygotowanej obudowie dydaktycznej, opartej na formule pracy uczniów w stacjach. Podczas gdy część dzieci gra na myWally, reszta klasy podzielona na grupy, pracuje przy stacyjkach (ławkach) rozwiązując zadanie związane z tematem gry. Są to gotowe scenariusze zajęć dla nauczycieli: uczniowie pracują nad uzupełnianiem historii, tworzeniem mapy pojęciowej, emocjonalnym odczytaniem intencji bohaterów czy interpretacją metafor. Taka formuła zajęć uczy dzieci jak rozmawiać w grupie, jak podejmować decyzje, jak dzielić się rolami i jak dbać o emocje w pracy zespołowej.
I w ten oto sposób, myWally z atrakcji zmienia się w centrum klasowego działania edukacyjnego, gwarantując zero nudy i bezczynności!
Zobacz i przekonaj się, ile radości z nauki daje myWally!
Uruchom konsolę myWally w kilku szybkich krokach!
Stwórz interaktywną przestrzeń edukacyjną z konsolą myWally!
Konsola edukacyjna myWally pozwala na zorganizowanie dynamicznych i angażujących stref gamingowych, rekreacyjnych oraz terapeutycznych w szkołach, przedszkolach i ośrodkach rewalidacyjnych. To przyszłość nowoczesnej edukacji, która łączy innowacyjną technologię z ruchem i zabawą!
Zobacz potencjał myWally w edukacji specjalnej!
Zawartość merytoryczna pakietu startowego Szkoła podstawowa na konsolę edukacyjną myWally
Funkcjonalność systemu edukacyjnego pakietu startowego obejmują 22 gry/aplikacje i obudowa dydaktyczna do gry Dociekliwy korektor.
22 gry/aplikacje z obszarów:
- matematyka - dodawania i odejmowanie do 100, mnożenie i dzielenie do 100, sprawność rachunkowa, szacowanie, koncentracja uwagi, spostrzegawczość, działania na zbiorach (mniejszość/większość na liczbach/obiektach), rozpoznanie cyfr rzymskich/arabskich
- język polski - ortografia z zakresu ż, rz, sz, ó, u, ch, h, ą, ę, om
- ekologia - rozpoznanie odpadów między zmieszanymi, bio, plastik/metal, papier, szkło, elektrośmieci
- język angielski - słownictwo: warzywa, owoce, ubrania jesienne/zimowe/wiosenne/letnie, zwierzęta dzikie/hodowlane/owady, przedmioty
- koordynacja ruchowa - spostrzegawczość, refleks, koncentracja, pamięć
- percepcja wzrokowa - spostrzegawczość, refleks, koncentracja
- trening emocji
- koncentracja
- rozrywkowe
Obudowa dydaktyczna do gry Dociekliwy korektor - Narzędzie wspierające nauczyciela w równoczesnym zaangażowaniu wszystkich uczniów w temat lekcji
- zadania logiczne do pracy grupowej w formie stacyjek
- scenariusz do zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem gry interaktywno-ruchowej i stacji z zadaniami (w postaci zalaminowanych kart)
- materiały do 8 stacji edukacyjnych (w postaci zalaminowanych kart roboczych)
- odpowiedzi do stacji - materiał dla nauczyciela (w postaci zalaminowanych kart)
- 7 szt. pisaków suchościeralnych z gąbką
Specyfikacja
Parametry fizyczne:
- wielkość urządzenia - 37,1 x 12,9, x 5,7 cm
- waga urządzenia - 2,8 kg
- komputer klasy PC:
- procesor 10 rdzeniowy o wyniku PassMark 14 400 punktów
- wbudowany dysk M.2 128 GB
- wbudowany RAM 8 GB
- 2 gniazda USB 3.0
- 1 gniazdo USB 2.0
- 2 gniazda HDMI
- gniazdo RJ-45
- obsługa Bluetooth 5.2
- wbudowana karta sieciowa Wi-Fi 6
- moduł optyczny MUGA Tech™
- kamery zintegrowane z urządzeniem, oparte na analizie głębi
- detekcja pozycji ciała i kończyn w przestrzeni 3D (bez użycia kontrolerów)
- wbudowane oprogramowanie do interpretacji i śledzenia
układów ciała oraz sekwencji ruchów
Pełną specyfikację produktu znajdziesz w Plikach do pobrania.