Pakiet aplikacji do SmartFloor - Ćwiczeniówki wczesnoszkolne
Opis
Kluczowe parametry
- 16 aplikacji dwujęzycznych (język polski i język angielski) sterowanych za pomocą pisaków świetlnych na podłogę interaktywną SmartFloor
- dla dzieci w wieku od 6 lat
- aplikacje do zakupu w pakiecie lub pojedynczo
Zbiór zadań wczesnoszkolny zawierający ćwiczenia mające na celu poszerzyć oraz utrwalić wiedzę przyrodniczą ucznia; kształtować umiejętności czytania i pisania, wykonywania obliczeń, usprawnić logiczne i analityczne myślenie, utrwalić ortografię, wzbogacić zasób słownictwa, trenować pamięć i koncentrację, a także percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową.
Ponadto, pakiet aplikacji jest dwujęzyczny - kontent został opracowany pod kątem języka polskiego oraz angielskiego, co umożliwia rozwijanie kompetencji językowych u uczniów. W pakiecie przygotowano ponad 1700 pytań, a zadania matematyczne są generowane losowo w zakresie wybranego poziomu trudności.
To kolekcja 16 interaktywnych aplikacji edukacyjnych, obsługiwanych przy użyciu pisaków świetlnych na podłodze interaktywnej z możliwością podziału obszaru pracy na dwie plansze. Aplikacje są atrakcyjną formą zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Obszar pracy na podłodze można podzielić na dwie interaktywne plansze, umożliwiając zabawę z aplikacjami większej liczbie dzieci jednocześnie.
Nabywanie nowych doświadczeń u dzieci, poznawanie nowych słów, utrwalanie pisowni trudniejszych wyrazów. Doskonalenie obliczeń w pamięci odbywa się tutaj poprzez odpowiednio zaprojektowane gry i ćwiczenia.
Skacząca żaba pomaga nam trenować pamięć, pszczoła i biedronka motywują nas do poszukiwania dla nich właściwych ścieżek w labiryntach liczb i kształtów. Pośród kolorowych ilustracji ćwiczymy naszą percepcję wzrokową i umiejętność kategoryzowania postaci, przedmiotów, roślin i zwierząt. Podczas zabawy dowiadujemy się o środowiskach występowania różnych gatunków roślin, zwierząt. Na zegarze odczytujemy godziny i minuty i ćwiczymy zapis czasu na elektronicznym budziku. Arytmetyka jest tutaj pełna kolorów, a wyrazy nie są pustym napisem, bo towarzyszą im ilustracje. Składając wyrazy z sylab, oswajamy się szybciej z czytaniem, zaś grając w memory słowno-obrazkowe utrwalamy szybciej zapis wyrazów.
Ponadto, wszystkie aplikacje zostały opracowane również pod kątem języka angielskiego, umożliwiając tym samym edukację językową dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.
Autorzy pakietu starali się odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym, koncentrując się przede wszystkim na wspieraniu sprawności intelektualnych, motorycznych i sensorycznych w czasie zorganizowanych bezpiecznych gier i zabaw.
Pakiet aplikacji wpisuje się w potrzeby edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Aplikacje są przeznaczone również do wykorzystania podczas zajęć z języka angielskiego dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.
Wykorzystanie aplikacji Ćwiczeniówki wczesnoszkolne rozwija:
- Percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową
- Myślenie logiczne i analityczne
- Pamięć i koncentrację
- Umiejętność czytania i rozumienia
- Zasób słownictwa
- Poprawną pisownię wyrazów
- Umiejętność porządkowania liczb rosnąco i malejąco w zakresie liczbowym do 100
- Umiejętność odczytywania godzin na zegarze, zapis czasu z formy analogowej na cyfrową
- Sprawność obliczeniową w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia liczb w zakresie 100
- Umiejętność symetrycznego odwzorowania obrazu
- Znajomość różnych gatunków roślin, zwierząt oraz środowisk ich występowania
Aktywne wsparcie rozwoju ucznia z pakietem Ćwiczeniówki wczesnoszkolne
- samodzielne, refleksyjne, logiczne myślenie
- percepcja wzrokowa i motoryka duża
- umiejętność respektowania przepisów gier i zabaw zespołowych
- umiejętność rozpoznawania rodzajów odpadów: plastik, metal, papier, szkło, produkty organiczne
- wiedza na temat znaczenia roślin i zwierząt dla rozwoju ekosystemów
- wiedza dotycząca odnawialnych źródeł energii
- umiejętność stawiania pytań, dostrzegania problemów, zbierania informacji potrzebnych do ich rozwiązania, planowania i organizacji działania, a także rozwiązywania problemów
- umiejętność obserwacji faktów oraz zjawisk przyrodniczych
- postawa proekologiczna, w szczególności segregowanie odpadów, oszczędzanie wody, szacunek dla przyrody
Aplikacje w pakiecie
- Antonimy - Łączenie w pary słów o przeciwnych znaczeniach.
- Gra pamięciowa - Łączenie ilustracji z nazwą poprzez odkrywanie zapamiętanych par kart.
- Kolorowa arytmetyka - Działania matematyczne w pamięci w zakresach: 20, 50 oraz 100.
- Kosze wyrazowe - Przyporządkowywanie spadających wyrazów do odpowiednich kategorii.
- Kwiatek matematyczny - Uzupełnianie równania jedną z czterech podanych liczb. Różne działania w zakresie: 20, 50 oraz 100.
- Liczbowy labirynt -
Wyznaczanie ścieżki po liczbach parzystych lub nieparzystych. - Literowa łamigłówka - Wyszukiwanie wyrazów w zbiorze, które są zbudowane tylko z określonych liter.
- Miodowy labirynt - Wyznaczanie trasy po figurach geometrycznych.
- Obrazy symetryczne - Tworzenie odbicia lustrzanego zadanego wzoru poprzez nanoszenie kolorów na puste pola.
- Ortografia - Pisownia wyrazów z trudnością ortograficzną.
- Pasujące obrazki - Wyszukiwanie wszystkich pasujących obrazków w zbiorze zgodnie z poleceniem.
- Porządkowanie liczb - Porządkowanie dziewięciu liczb rosnąco lub malejąco w przedziale do 10 lub 100.
- Ścieżka żaby - Odtwarzanie z pamięci sekwencji skoków żaby.
- Sylabowa układanka - Składanie z sylab wyrazu odpowiadającego ilustracji.
- Synonimy - Łączenie w pary wyrazów o podobnych znaczeniach.
- Zegar - Zapis czasu z postaci analogowej na cyfrową.
Oferujemy więcej
|