Zestaw Startowy Matematyka i zakodowane obrazki na średniej macie

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 890,00 zł 890.00
Cena netto: 723,58 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Laboratoria Przyszłości Oferta S.T. Media

Zestaw do nauki kodowania spełnia kryteria programu Laboratoria Przyszłości

Kluczowe parametry 

  • Zestaw narzędzi dydaktycznych do nauki kodowania dla nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 10 lat
  • Zestaw zawiera:
    • 1 x NOWA dwustronna mata do kodowania o wymiarach 100x100cm
    • 1 x komplet 200 plastikowych kubeczków w 10 kolorach
    • 1 x 175 dwustonnych krążków matematycznych
    • 1 x komplet 1000 kolorowych kartoników
    • 1 x Ebook "Kodowanie na dywanie Vademecum"
    • 1 x książka „Kodowanie na dywanie - obrazki w rymowankach ukryte”
    • dostęp dla 1 nauczyciela do certyfikowanego kurs online „Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”

Zestaw Startowy - matematyka i zakodowane obrazki na średniej macie to mata do kodowania, krążki matematyczne i idealnie dobrane do niej barwne kartoniki. Razem tworzą uniwersalną pomoc dydaktyczną, która powinna znaleźć się w każdej placówce edukacyjnej.. Zajęcia z kodowania to rozwój logicznego, algorytmicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, kreatywności i umiejętności współpracy. Ucząc najmłodszych kodowania nie tylko przygotowujemy dzieci do późniejszej nauki programowania, przede wszystkim kształtujemy kompetencje przyszłości. Zaproponowany zestaw równie dobrze jak w przedszkolu czy szkole sprawdzi się też w warunkach domowych.

Zestaw dla nauczycieli, edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 10 lat.

NOWA dwustronna średnia mata do kodowania 100x100cm

Mata do kodowania w rozmiarze 100x100 cm**, to uniwersalne narzędzie edukacyjne, idealne dla przedszkoli i szkół podstawowych. Dwustronna mata z unikalną kratownicą o 100 polach, została podzielona niebieskimi liniami na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter.

Druga strona to układ współrzędnych kartezjańskich, który daje ogormne możliwości w:

  • nauce dodawania i odejmowania,
  • tłumaczeniu liczb ujemnych,
  • pomiaru temperatur,
  • tworzeniu figur geometrycznych,
  • wykorzystaniu kodokartoników, które idealnie pasują do rozmiaru pól układu współrzednych,
  • i wiele wiecej.

Wykorzystaj matę do wprowadzania podstaw programowania i podstaw edukacji matematycznej w przedszkolu i szkole podstawowej.

Mata do kodowania jest dostarczana w solidnej tubie z grubego kartonu, pełniącej również funkcję praktycznego etui. Wymiary maty wynoszą 100x100 cm. Polski produkt najwyższej jakości, który spełni Twoje oczekiwania.

Symulator - Wirtualna mata do kodowania 

Dwustronne krążki matematyczne

W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania. Zorganizowanie powyższych zabaw nie będzie już wymagało długiego wycinania i laminowania poszczególnych elementów. Wielkość krążków i ich kolorystyka idealnie współgrają z matą do kodowania "Kodowanie na dywanie", a zabawy dydaktyczne z ich wykorzystaniem można znaleźć w książce "Kodowanie na dywanie cz. II. Różne kompetencje, różne edukacje".

1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania

Produkt stworzony specjalnie do maty do kodowania, żeby jeszcze bardziej podnieść efektywność jej wykorzystania na zajęciach dydaktycznych w przedszkolach i szkołach. Starannie dobrane kolory, idealny rozmiar i zaokrąglone brzegi sprawiają, że bez problemu sprawdzą się w roli kolorowych pikseli. Kolorowe kartoniki to pomysł na dyktanda graficzne w dużym formacie, obrazki ułożone na podstawie instrukcji rymowanek czy na podstawie kodu binarnego. To pomoc dydaktyczna, która pozwala w ciekawy sposób wprowadzić dziecko w świat podstaw programowania, idealnie sprawdza się przy pracy zespołowej. To zestaw, który warto mieć w każdym przedszkolu i szkole.

W skład zestawu wchodzi 1000 dwustronnych kolorowych kartoników o wymiarze 7,5 cm x 7,5 cm z zaokrąglonymi rogami. Kartoniki są wykonane z papieru o gramaturze 350 g, zabezpieczone matowym lakierem. Kartoniki zostały posegregowane- każdy kolor w osobnej przegródce.

Książka Kodowanie na dywanie - obrazki w rymowankach ukryte

100 rymowanych instrukcji, na bazie których dzieci stworzą na macie do kodowania lub kartce papieru kolorowe wzory. Instrukcje zostały pogrupowane tematycznie, każdy rozdział to 25 gotowych „zakodowanych” wierszyków związanych z daną porą roku. Dodatkowo, w publikacji jako wstęp - rozgrzewkę znajdziecie kilka prostych instrukcji, dobrych na początek przygody z taką formą aktywności. Pod każdym obrazkiem, alternatywnie umieszczony został zapis koordynatów, które można wykorzystać do typowych dyktand graficznych. W przypadku najmłodszych dzieci najbardziej odpowiednią formą będzie odtworzenie gotowego wzoru. W tym przypadku również można wykorzystać zaproponowane obrazki. Układanie „zakodowanych” obrazków na macie świetnie sprawdza się jako element rozpoczynający zajęcia, wstęp określający temat tygodniowy lub główny temat wybranego dnia.

Ebook Kodowanie na dywanie Vademecum

„Kodowanie na dywanie. Vademecum” to zbiór porad i pomysłów z zakresu kodowania. Wykorzystasz je w przedszkolu, w szkole, w świetlicy, na zajęciach dodatkowych i w domu. Pierwsze dwa rozdziały dotyczą teorii, ale nie martw się, zostały napisane językiem, który zrozumie nawet osoba, która z nauką kodowania nie miała do tej pory do czynienia. Kolejne rozdziały to gotowe do wykorzystania propozycje aktywności z kolorowymi kubkami, z matą do kodowania, zarówno kratownicą jak i kolorowymi płaszczyznami, gry strategiczne, pomysły na zabawy w plenerze...i wiele innych.

Plastikowe kubeczki do maty

Kubeczki mogą być używane zarówno do pracy z małą (100x100cm) oraz dużą (150x150cm) matą do kodowania. Na zestaw 200 kubeczków składają się kolory: fioletowy, czerwony, bordowy, granatowy, jasnoniebieski, limonkowy, pomarańczowy, żółty, zielony, jasnoróżowy. Zależnie od dostępności, kolory kubeczków mogą się nieznacznie różnić od wymienionych.

Jednorazowo do prowadzenia zajęć z matą wykorzystuje się do 100 kubeczków.

Certyfikowany kurs online Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Nauka podstaw kodowania już od najmłodszych lat jest bardzo ważna, bo wpływa na rozwój uniwersalnych kompetencji, takich jak logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, zdolność komunikowania się z innymi osobami i umiejętność pracy zespołowej. Wybierając narzędzia do nauki kodowania zawsze należy kierować się potrzebami i możliwościami rozwojowymi dzieci, które będą wykorzystywać je podczas zajęć dydaktycznych. Jest to szczególnie ważne w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym.

W tym kursie autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych narzędzi edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czyli na macie do kodowania. W kolejnych odcinkach kursu pokazuje zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także omawia jak w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać możliwości maty do kodowania, poznać zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania. Kurs składa się z 30 lekcji wideo.

Czas trwania kursu: 6 godzin dydaktycznych

Jak to działa?

  • po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
  • trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania
  • kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
  • dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
  • uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
  • po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu

Kurs składa się z 30 lekcji wideo:

  1. Wstęp. Zaproszenie na kurs;
  2. Kodowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - dlaczego warto?
  3. Narzędzia edukacyjne, które warto wykorzystywać na zajęciach z elementami kodowania;
  4. Kolorowe kubki i kostki...zabawy dobre na start przygody z kodowaniem;
  5. Dwa kubki...dużo możliwości;
  6. Budujemy wieże na podstawie wzoru;
  7. Mały detektyw...nietypowe wieże z kubków;
  8. Wieże współpracy;
  9. Kolorowa strona maty i układanka wzorowana na „sudoku”;
  10. Kolory kostką wylosowane;
  11. Zakazane kolory;
  12. Wyrzuć, wyrzuć, zbuduj;
  13. Ułóż tak jak ja;
  14. Przesuwanka kodowanka;
  15. Łączymy cechy - kodujemy kolor kształt;
  16. Kolorowe obrazki na różne sposoby zakodowane;
  17. Obrazki w rymowankach ukryte;
  18. Kod binarny, a tworzenie kolorowych wzorów;
  19. Gry nie tylko matematyczne - kolorowe cztery w linii;
  20. Gry nie tylko matematyczne - budujemy linię działaniami;
  21. Gry nie tylko matematyczne - wybierz działanie;
  22. Gry nie tylko matematyczne - dodawanie, zabieranie;
  23. Gry nie tylko matematyczne - na jaką literę?;
  24. Gry nie tylko matematyczne - mistrz mnożenia;
  25. Gry nie tylko matematyczne - głodne robaczki;
  26. Kodogranie;
  27. Scena i jej bohater;
  28. Droga a kod;
  29. Wprowadzamy powtórzenia;
  30. Wprowadzamy pętlę;

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl