Zestaw Premium z Genibotami i matami do kodowania dla całej placówki

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 7 490,00 zł 7490.00
Cena netto: 6 089,43 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Edu-Sense
Kod produktu: ZestawPremiumGenibot

Opis

Laboratoria Przyszłości Oferta S.T. Media

Zestaw do nauki kodowania spełnia kryteria programu Laboratoria Przyszłości

Kluczowe parametry 

  • Zestaw narzędzi dydaktycznych do nauki kodowania dla nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 10 lat
  • Do pracy w 2-3 grupach jednocześnie
  • Zestaw zawiera:
    • 4 x robot GeniBot
    • 4 x akcesoria do GeniBota
    • 16 x zestaw kart do kodowania
    • 4 x NOWA dwustronna mata edukacyjna o wymiarach 100x100cm
    • 4 x dwustronna mata edukacyjna o wymiarach 50x55cm
    • 2 x komplet 175 dwustronnych krążków humanistycznych
    • 2 x komplet 175 dwustronnych krążków matematycznych
    • 2 x komplet 350 dwustronnych krążków kompetencji
    • 2 x komplet 1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania
    • 4 x 320 dwustronnych Kodo kartoników do maty do kodowania 50x55cm
    • 4 x komplet 200 plastikowych kubeczków w 10 kolorach
    • 1 x książka "Edukacja przedszkolna z GeniBotem - część I"
    • 1 x książka "Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem - część I"
    • 1 x książka "Kodowanie na dywanie w przedszkolu"
    • 1 x Ebook "Kodowanie na dywanie - Vademecum"
    • 1 x książka "Kodowanie na dywanie - gry nie tylko matematyczne"
    • 1 x książka "Kodowanie na dywanie - obrazki w rymowankach ukryte"
    • 1 x Ebook "Kompetencje społeczne - część I"
    • 1 x Ebook "Edukacja przedszkolna z GeniBotem - część I"
    • 1 x Ebook "Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem - część I"
    • 1 x pakiet 26 zeszytów ćwiczeń 5-6 latka Kodowanie na dywanie
    • dostęp dla 4 nauczycieli do certyfikowanego kursu online "Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej"
    • dostęp dla 4 nauczycieli do certyfikowanego kursu online „Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”
    • dostęp dla 4 nauczycieli do nagrania Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z matą do kodowania - Ścieżka Kodowania
    • dostęp dla 4 nauczycieli do nagrania Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi - "Ścieżka Kodowania"
    • dostęp dla 4 nauczycieli do nagrania Webinaru Premium 30 uniwersalnych pomysłów na zabawy z kolorowymi kubkami - "Ścieżka Kodowania"
    • 2 x organizer do krążków
    • 2 x komplet stojaczków
    • 1 x hub

Rozbudowany, kompleksowy zestaw starannie dobranych narzędzi dydaktycznych dla placówek, które chcą wprowadzać kodowanie zarówno offline, z wykorzystaniem aktywności na macie do kodowania, jak i z robotami edukacyjnymi GeniBot. Zestaw umożliwia pracę w 2-3 grupach jednocześnie. W zestawie znajduje się wszystko co jest potrzebne do przeprowadzenia wartościowych, efektywnych zajęć rozwijających logiczne algorytmiczne myślenie. Krążki zawierające różnorodny materiał obrazkowy, Kolorowe kartoniki, kolorowe kubki, to narzędzia, które w połączeniu z robotami GeniBot pozwolą zorganizować aktywności niezależnie od aktualnie realizowanych treści. 16 kompletów kart do kodowania pozwoli w wygodny sposób tworzyć programy, nawet jeśli będą długie, a dzieci będą pracować w kilku zespołach. Zestaw wzbogacony jest o obudowę metodyczną: serię książek „Kodowanie na dywanie”, komplet scenariuszy opisujących zajęcia z robotami, komplet scenariuszy zawierających aktywności nakierowane na rozwój kompetencji społecznych oraz dostęp do kursów online i nagrań webinarów. Zestaw Premium, to komfortowa praca na zajęciach zawierających elementy kodowania i programowania..

Genibot - robot do nauki kodowania offline i online

Genibot to niezwykle uniwersalny, wyposażony w wiele funkcji robot edukacyjny do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata nowoczesnych technologii i edukacji w nurcie STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Zachęca do eksperymentowania i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Praca z robotem, to ogromne korzyści dla dziecka, świetna zabawa, która rozwija miękkie kompetencje takie jak: logiczne, algorytmiczne myślenie czy zadaniowe podejście do stawianych problemów.

Polskojęzyczny robot... GeniBot mówi w dwóch językach - polskim oraz angielskim, co ułatwia naukę młodszym dzieciom, ale także daje dodatkowe możliwości nauki języka angielskiego. Karty do kodowania oraz instrukcja są również przygotowane w języku polskim i angielskim. 

Zobacz jak działa robot do nauki kodowania Genibot!

Zobacz co znajdziesz w pudełku z GeniBotem i materiałami! 

Karty do kodowania Genibota

Innowacyjny, intuicyjny sposób programowania, niewymagający dostępu do sprzętu komputerowego, dedykowany szczególnie najmłodszym użytkownikom (już od 4 roku życia). Ułożony przy pomocy kart do kodowania program pozwala wprowadzić robota w ruch i sprawić, żeby wykonywał wybraną sekwencję poleceń. Dzięki temu dziecko ma możliwość poznania podstawowych konstrukcji programistycznych. Uczy się jak stosować pętlę, warunki czy funkcje

Wielofunkcyjna aplikacja na tablet i telefon

Sterowanie robotem w czasie rzeczywistym, budowanie programu na ekranie monitora, zaprogramowanie utworu muzycznego lub synchronicznego tańca robotów, to tylko niektóre z możliwości dedykowanej aplikacji. Reszta zależy od pomysłowości i kreatywności dziecka. Intuicyjny, przejrzysty interfejs umożliwia korzystanie z aplikacji dzieciom już od 5 roku życia.

Programowanie blokowe

Praca z robotem Genibot umożliwia płynne przejście od kodowania offline do programowania blokowego w Scratch 3.0. To zupełnie nowe możliwości i kolejny etap w nauce programowania. Scratch to wizualny język, zaprojektowany przez Mitchela Resnicka stworzony do nauczania dzieci i młodzieży programowania (od 8 roku życia).

Programowanie odbywa się w sposób wizualny, bloczki przypominają swoim kształtem puzzle, które po ułożeniu w odpowiednim porządku stworzą program. Genibot i Scratch 3.0 to gwarancja, że robot posłuży dziecku przez kilka lat. Z aplikacji Scratch do Genibota można korzystać przy użyciu komputerów z Bluetooth.

Aplikacja Genibot Scratch 3.0 - kliknij w link: https://scratch.genibot.pl/

Dwustronna średnia mata do kodowania 100 x 100 cm

Mata do kodowania w rozmiarze 100x100 cm, to uniwersalne narzędzie edukacyjne, idealne dla przedszkoli i szkół podstawowych. Dwustronna mata z unikalną kratownicą o 100 polach, została podzielona niebieskimi liniami na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter.

Druga strona to układ współrzędnych kartezjańskich, który daje ogormne możliwości w:

  • nauce dodawania i odejmowania,
  • tłumaczeniu liczb ujemnych,
  • pomiaru temperatur,
  • tworzeniu figur geometrycznych,
  • wykorzystaniu kodokartoników, które idealnie pasują do rozmiaru pól układu współrzednych, i wiele wiecej.

Wykorzystaj matę do wprowadzania podstaw programowania i podstaw edukacji matematycznej w przedszkolu i szkole podstawowej.

Mata do kodowania jest dostarczana w solidnej tubie z grubego kartonu, pełniącej również funkcję praktycznego etui. Wymiary maty wynoszą 100x100 cm. Polski produkt najwyższej jakości, który spełni Twoje oczekiwania.

Symulator - Wirtualna mata do kodowania - kliknij w link: https://mata.uczymydzieciprogramowac.pl/

Krążki matematyczne

W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach.

Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania. Krążki o średnicy 8 cm wykonane są z trwałego, lekkiego materiału co ułatwia pracę z ich wykorzystaniem, jak również ich przechowywanie.

Krążki humanistyczne

W skład gotowego zestawu krążków wchodzą litery alfabetu polskiego i angielskiego, znaki interpunkcyjne, wiele wariantów kolorystycznych postaci, czynności, wielkości oraz ilustracje zwierząt, owoców, warzyw, przedmiotów, emocji.

Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych do zajęć z zakresu różnych edukacji... tworzenie zdań, opowiadań, nauka czytania, wprowadzanie części mowy, to tylko ułamek możliwości wykorzystania krążków humanistycznych.

Krążki kompetencji kluczowych

Krążki Kompetencje Kluczowe zostały opracowane w taki sposób, aby umożliwiały zorganizowanie aktywności nastawionych na kształtowanie wszystkich kompetencji kluczowych.

Kolorowa, atrakcyjna grafika sprawia, że chętnie z nich będą korzystać zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Mnogość i różnorodność materiału obrazkowego sprawia, że krążki idealnie sprawdzą się nie tylko na zajęciach zintegrowanych, ale również na zajęciach języków obcych, czy w terapii logopedycznej.

1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania

Produkt stworzony specjalnie do maty do kodowania, żeby jeszcze bardziej podnieść efektywność jej wykorzystania na zajęciach dydaktycznych w przedszkolach i szkołach. Starannie dobrane kolory, idealny rozmiar i zaokrąglone brzegi sprawiają, że bez problemu sprawdzą się w roli kolorowych pikseli. Kolorowe kartoniki to pomysł na dyktanda graficzne w dużym formacie, obrazki ułożone na podstawie instrukcji rymowanek czy na podstawie kodu binarnego. To pomoc dydaktyczna, która pozwala w ciekawy sposób wprowadzić dziecko w świat podstaw programowania, idealnie sprawdza się przy pracy zespołowej. To zestaw, który warto mieć w każdym przedszkolu i szkole.

W skład zestawu wchodzi 1000 dwustronnych kolorowych kartoników o wymiarze 7,5 cm x 7,5 cm z zaokrąglonymi rogami. Kartoniki są wykonane z papieru o gramaturze 350 g, zabezpieczone matowym lakierem. Kartoniki zostały posegregowane- każdy kolor w osobnej przegródce.

Dwustronna mata do kodowania 50x55cm

Mata do kodowania 50 na 55 cm będzie jej idealnym dopełnieniem zarówno przy pracy całą grupą, jak i zespołowej. Ta sama jakość premium i staranne, dopracowane w każdym szczególe wykonanie, nowe edukacyjne możliwości. Dzieląc grupę/klasę na cztery zespoły podniesiemy zaangażowanie dzieci i stworzymy sytuacje edukacyjne umożliwiające testowanie różnych rozwiązań, które następnie dzieci mogą wspólnie przetestować na dużej macie.

Po jednej stronie maty, znajduje się stupolowa kratownica. Wymiar pojedynczego pola na macie to 4 x 4 cm. Oś pozioma oznaczona jest przy pomocy liter, a pionowa przy pomocy cyfr. Czerwone linie biegnące po środku maty tworzą osie symetrii. Druga strona maty, to dwudziestopięcio polowa plansza o wymiarach pola 8 x 8 cm. Oś pozioma oznaczona jest kształtami, pionowa barwnymi plamami.

Zestaw Kodo kartoników do maty do kodowania 50 x 55 cm

Zestaw Kodo kartoników do maty o rozmiarze 50x55 cm został stworzony, aby w pełni efektywnie wykorzystywać matę zarówno na zajęciach dydaktycznych w przedszkolach i szkołach, jak i podczas zabaw w domu.

Składa się z 320 dwustronnych, trwałych kartoników o bezpiecznych, zaokrąglonych brzegach, oferujących nieograniczone możliwości. Kolorowa strona zawiera piksele, które można zamienić na barwne obrazki. Dyktanda graficzne, wzory układane na podstawie słownych instrukcji lub kodu binarnego to aktywności, które dzieci uwielbiają i można je dostosować do dowolnej tematyki. Z kolorowymi kartonikami można układać wzory zarówno zespołowo, jak i indywidualnie.

Druga strona kartoników zawiera starannie dobrane grafiki umożliwiające tworzenie różnorodnych gier i zagadek logicznych. Symbole ruchu, pętle i funkcje wprowadzą dzieci w świat podstaw programowania, zaczynając od najprostszych kodów offline, z którymi poradzą sobie nawet przedszkolaki, a następnie przechodząc do bardziej zaawansowanych. 5 zestawów cyfr pozwoli na tworzenie wielu oryginalnych plansz do gier rozwijających kompetencje matematyczne i społeczne.

Zestaw składa się z 320 dwustronnych kartoników, które zawierają między innymi piktogramy do tworzenia kodu, cyfry, owoce, zwierzęta i zegary. Dodatkowo, zestaw zawiera 12 kartoników ze znacznikami AR, które w połączeniu z bezpłatną aplikacją umożliwiają wyświetlanie przestrzennych obrazów. Wymiar pojedynczego kartonika wynosi 3.8x3.8 cm i jest idealnie dopasowany do wymiaru pól na macie 'Kodowanie na dywanie' o rozmiarze 50x55 cm.

Scenariusze Edukacja przedszkolna z Genibotem część I

Pakiet scenariuszy Edukacja Przedszkolna - GeniBot, który oddajemy w Państwa ręce został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi. Praca z GeniBotem nie jest trudna, nie wymaga wielu przygotowań po stronie nauczyciela, ani posiadania specjalistycznych umiejętności. Jest dość intuicyjna i spójna z metodyką wprowadzania kodowania unplugged. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności uwzględniają podstawę programową wychowania przedszkolnego. Zostały dobrane w taki sposób, żeby poruszać tematy bliskie dziecku i jednocześnie kształtować kompetencje kluczowe. Tworząc scenariusze autorka miała na uwadze, że dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Razem ponad 90 stron gotowych pomysłów na zajęcia.

Scenariusze Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem - część I

Pakiet scenariuszy Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem, który oddajemy w Państwa ręce został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. GeniBot jest ciekawym rozwiązaniem na rynku robotów edukacyjnych. Mimo bardzo zaawansowanych rozwiązań technologicznych i wielu funkcji, w które został wyposażony, pozostał robotem względnie łatwym w obsłudze. Pracując z dziećmi w wieku 6 - 9 lat nadal musimy dbać o właściwe proporcje zajęć offline, prowadzonych w ruchu, w zabawie, poprzez doświadczanie i eksperymentowanie i zajęć, na których dzieci wykorzystują sprzęt komputerowy, tablety czy smartfony. To wiek, w którym praca w oparciu o konkret przynosi dobre rezultaty. GeniBot jest robotem, którego możemy zaprogramować bez użycia sprzętu komputerowego, wykorzystując do tego karty ze specjalnymi znacznikami, które rozpoznaje robot. Sposób układania kart jest spójny z metodyką wprowadzania podstaw programowania na macie do kodowania. To bardzo ważne, szczególnie jeśli uczniowie pracowali lub pracują z matą. Pamiętajmy, że nauka programowania to proces, a nie pojedyncze, okazjonalne zajęcia. Robot wykorzystywany na zajęciach jest narzędziem dydaktycznym a nie tylko zabawką, chociaż dzieci pracę z nim odbierają jako świetną zabawę (i bardzo dobrze, bo nauka przez zabawę jest naturalną formą zdobywania wiedzy i doświadczenia przez małego człowieka). Tu nie może być przypadkowości, kluczowe jest planowe działanie, konsekwencja i stopniowe zwiększanie poziomu trudności zajęć.

Książka Kodowanie na dywanie - obrazki w rymowankach ukryte

100 rymowanych instrukcji, na bazie których dzieci stworzą na macie do kodowania lub kartce papieru kolorowe wzory. Instrukcje zostały pogrupowane tematycznie, każdy rozdział to 25 gotowych „zakodowanych” wierszyków związanych z daną porą roku. Dodatkowo, w publikacji jako wstęp - rozgrzewkę znajdziecie kilka prostych instrukcji, dobrych na początek przygody z taką formą aktywności. Pod każdym obrazkiem, alternatywnie umieszczony został zapis koordynatów, które można wykorzystać do typowych dyktand graficznych. W przypadku najmłodszych dzieci najbardziej odpowiednią formą będzie odtworzenie gotowego wzoru. W tym przypadku również można wykorzystać zaproponowane obrazki. Układanie „zakodowanych” obrazków na macie świetnie sprawdza się jako element rozpoczynający zajęcia, wstęp określający temat tygodniowy lub główny temat wybranego dnia.

Kodowanie na dywanie w przedszkolu

Nauka podstaw kodowania na etapie przedszkolnym to znacznie więcej niż przygotowanie do późniejszej nauki programowania. To świetna, kreatywna, twórcza zabawa i rozwój uniwersalnych kompetencji, które będą potrzebne dzieciom w kolejnych latach ich życia, niezależnie od tego, jaką ścieżkę zawodową wybiorą w przyszłości. „Kodowanie na dywanie w przedszkolu” to publikacja, która będzie przewodnikiem podczas wprowadzania elementów kodowania do przedszkolnych zajęć. „Kodowanie na dywanie w przedszkolu” to pierwsza książka z zakresu nauki kodowania, która tak dokładnie skupia się na aktywnościach kierowanych typowo do dzieci w wieku 3 - 6 lat. W kolejnych rozdziałach krok po kroku autorka opisuje zabawy, które wielokrotnie przetestowała i które idealnie sprawdziły się w poszczególnych grupach przedszkolnych. W książce znajdują się też wskazówki metodyczne i organizacyjne, które pomogą gładko wejść na ścieżkę przygody z kodowaniem. Po jej przeczytaniu można od razu „zabrać” opisywane propozycje działań i wprowadzić je do swojej pracy z dziećmi, włączyć zakodowane zabawy do codziennej pracy z najmłodszymi.

Ebook Kodowanie na dywanie Vademecum

„Kodowanie na dywanie. Vademecum” to zbiór porad i pomysłów z zakresu kodowania. Wykorzystasz je w przedszkolu, w szkole, w świetlicy, na zajęciach dodatkowych i w domu. Pierwsze dwa rozdziały dotyczą teorii, ale nie martw się, zostały napisane językiem, który zrozumie nawet osoba, która z nauką kodowania nie miała do tej pory do czynienia. Kolejne rozdziały to gotowe do wykorzystania propozycje aktywności z kolorowymi kubkami, z matą do kodowania, zarówno kratownicą jak i kolorowymi płaszczyznami, gry strategiczne, pomysły na zabawy w plenerze...i wiele innych.

Kodowanie na dywanie - Gry nie tylko matematyczne

„Kodowanie na dywanie. Gry nie tylko matematyczne”, to książka, która powinna się znaleźć w biblioteczce każdego nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej, który szuka pomysłów na ciekawe, nieszablonowe zajęcia. Książka będzie również świetną propozycją dla rodziców, bankiem pomysłów na wspólne rodzinne gry.Mata do kodowania świetnie sprawdza się w roli planszy do gry. Warto to wykorzystać i wprowadzać różnego rodzaju gry do zajęć z dziećmi. W publikacji znajdziecie ponad 50 propozycji gier, pogrupowanych tematycznie

Certyfikowany kurs online - Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

„Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, to 5h kurs online kierowany do nauczycieli, edukatorów i rodziców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób, merytorycznie, kreatywnie, z korzyścią dla najmłodszych wykorzystywać roboty GeniBot. Roboty edukacyjne GeniBot można wykorzystywać w procesie edukacyjnym znacznie szerzej niż tylko podczas zajęć z kodowania. Łatwe, intuicyjne w obsłudze, a jednocześnie wyposażone w wiele różnorodnych funkcji, dzięki którym świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku młodszych, jak i starszych dzieci. Roboty GeniBot w połączeniu z matą do kodowania „Kodowanie na dywanie” i akcesoriami dodatkowymi, to kompletne, przemyślane rozwiązanie kierowane do przedszkoli i szkół podstawowych. Dobrze dobrane narzędzia, to jednak nie wszystko, kluczowy będzie sposób ich wykorzystania na zajęciach z dziećmi. Naucz się jak wprowadzać roboty edukacyjne GeniBot do zajęć dydaktycznych z autorką „Kodowania na dywanie”, która tematyką kodowania i robotyki zajmuje się już od 7 lat.

W kursie „Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej” autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych robotów edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Robocie, który może być wykorzystywany bez dostępu do sprzętu komputerowego, tabletów, czy smartfonów. GeniBot jest robotem kodowanym przy pomocy specjalnych kart, co jest rozwiązaniem szczególnie korzystnym w przypadku młodszych dzieci. Taka forma kodowania świetnie sprawdza się zarówno w pracy indywidualnej, jak i w przypadku licznych grup. W kolejnych odcinkach kursu trenerka krok po kroku pokazuje poszczególne funkcjonalności robota oraz to, jak wykorzystać je na zajęciach dydaktycznych, żeby podnieść ich efektywność, a nie tylko efektowność. Razem z autorką kursu przekonasz się, że roboty GeniBot można wykorzystać podczas tworzenia przestrzennych obrazków, utrwalania kolorów, utrwalania umiejętności dodawania i odejmowania, poznawania właściwości figur geometrycznych, tworzenia muzyki…i w wielu innych sytuacjach dydaktycznych. W trakcie kursu dowiesz się czym są powtórzenia, pętle i funkcje…bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie, z przysłowiowym kubkiem gorącej herbaty. Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać robota Genibot, jego funkcjonalności, dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać go podczas zajęć. Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.

Jak to działa?

  • po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
  • trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania wykorzystując do tego roboty edukacyjne,
  • kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
  • dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
  • uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
  • po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu:

Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.

  1. Wstęp, zaproszenie na kurs
  2. Wykorzystywanie robotów edukacyjnych na zajęciach dydaktycznych - korzyści
  3. GeniBot - poznajmy go bliżej
  4. GeniBot - personalizacja ustawień
  5. Karty do kodowania - funkcjonalności
  6. Tworzymy pierwszy program - o czym pamiętać, na co zwrócić szczególną uwagę?
  7. Powtórzenia - jak z nich korzystać?
  8. Obrazek przy pomocy GeniBota utworzony
  9. Kolor na kolor, segregujemy kolory
  10. Od najniższej do najwyższej - poruszanie się między przeszkodami
  11. Matematyczne biedronki, matematyczne bałwanki
  12. Labirynty na różne sposoby wykorzystywane
  13. Slalom - sterowanie gestami
  14. Matematyka z GeniBotem - dodajemy i odejmujemy
  15. Matematyka z GeniBotem - tworzymy liczby
  16. Figury geometryczne z GeniBotem
  17. Figury geometryczne z GeniBotem - pawie oczko
  18. Karty muzyczne - GeniBot dyrygentem
  19. GeniBot podróżnikiem - wprowadzamy pętle
  20. Bezpieczne przejście na drugą stronę ulicy
  21. Wprowadzamy funkcje - przejście dla pieszych
  22. Wprowadzamy funkcję - sokowirówka
  23. Śledzenie linii
  24. Tworzenie sieci robotów
  25. Aplikacja GeniBot - jeszcze więcej możliwości

Certyfikowany kurs online Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Nauka podstaw kodowania już od najmłodszych lat jest bardzo ważna, bo wpływa na rozwój uniwersalnych kompetencji, takich jak logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, zdolność komunikowania się z innymi osobami i umiejętność pracy zespołowej. Wybierając narzędzia do nauki kodowania zawsze należy kierować się potrzebami i możliwościami rozwojowymi dzieci, które będą wykorzystywać je podczas zajęć dydaktycznych. Jest to szczególnie ważne w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym.

W tym kursie autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych narzędzi edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czyli na macie do kodowania. W kolejnych odcinkach kursu pokazuje zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także omawia jak w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać możliwości maty do kodowania, poznać zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania. Kurs składa się z 30 lekcji wideo.

Czas trwania kursu: 6 godzin dydaktycznych

Jak to działa?

  • po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
  • trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania
  • kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
  • dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
  • uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
  • po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu

Kurs składa się z 30 lekcji wideo:

  1. Wstęp. Zaproszenie na kurs
  2. Kodowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - dlaczego warto?
  3. Narzędzia edukacyjne, które warto wykorzystywać na zajęciach z elementami kodowania
  4. Kolorowe kubki i kostki...zabawy dobre na start przygody z kodowaniem
  5. Dwa kubki...dużo możliwości
  6. Budujemy wieże na podstawie wzoru
  7. Mały detektyw...nietypowe wieże z kubków
  8. Wieże współpracy
  9. Kolorowa strona maty i układanka wzorowana na „sudoku”
  10. Kolory kostką wylosowane
  11. Zakazane kolory
  12. Wyrzuć, wyrzuć, zbuduj
  13. Ułóż tak jak ja
  14. Przesuwanka kodowanka
  15. Łączymy cechy - kodujemy kolor kształt
  16. Kolorowe obrazki na różne sposoby zakodowane
  17. Obrazki w rymowankach ukryte
  18. Kod binarny, a tworzenie kolorowych wzorów
  19. Gry nie tylko matematyczne - kolorowe cztery w linii
  20. Gry nie tylko matematyczne - budujemy linię działaniami
  21. Gry nie tylko matematyczne - wybierz działanie
  22. Gry nie tylko matematyczne - dodawanie, zabieranie
  23. Gry nie tylko matematyczne - na jaką literę?
  24. Gry nie tylko matematyczne - mistrz mnożenia
  25. Gry nie tylko matematyczne - głodne robaczki
  26. Kodogranie
  27. Scena i jej bohater
  28. Droga a kod
  29. Wprowadzamy powtórzenia
  30. Wprowadzamy pętlę

Nagranie Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi - Ścieżka Kodowania

„30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi”, to webinar, na którym przedstawiliśmy propozycje aktywności z wykorzystaniem robotów GeniBot i Ozobot. Pokazaliśmy jak krok po kroku wprowadzać roboty do zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak maksymalnie wykorzystać ich funkcjonalności, także te mniej popularne.

Czas trwania: 3 godziny dydaktyczne

Jak to działa?

Po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji dostępu do nagrania webinaru w Akademii Uczymy Dzieci Programowac, Nagranie webinaru można obejrzeć w formie transmisji wideo, Dostęp do nagrania webinaru jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji, Po zakończeniu nagrania webinaru będzie można pobrać certyfikat jego ukończenia w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Webinar Premium to transmisja wideo, którą można obejrzeć w formie nagrania wideo w dowolnym czasie. Do uruchomienia nagrania webinaru wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).

Czego dowiesz się na nagraniu webinaru?

  • Przekonasz się, że roboty edukacyjne można wykorzystywać na zajęciach z zakresu różnych edukacji,
  • Dowiesz się jak krok po kroku wprowadzić roboty do zajęć z dziećmi,
  • Poznasz różne funkcjonalności robotów,
  • Dowiesz się, które aktywności lepiej sprawdzą się w przypadku małych grup, a które kiedy pracujemy w grupach dwudziestopięcio osobowych,
  • Poznasz wskazówki, które w znacznym stopniu ułatwią pracę z robotami

Po webinarze otrzymasz:

  • Certyfikat potwierdzający udział w webinarze
  • Dostęp do nagrania webinaru
  • Opis aktywności w wersji pdf,
  • Gotowe karty pracy i materiały pomocnicze w formacie pdf
  • Prezentację w formacie pdf
  • Rabat 5% do wykorzystania w sklepie EduSense
  • Dostęp do zamkniętej grupy Facebook dla uczestników kursów Anny Świć i Rafała Mitkowskiego

Nagranie Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z matą do kodowania - Ścieżka Kodowania

„30 uniwersalnych aktywności z matą do kodowania” to nagraniue webinaru, na którym poznasz sprawdzone zabawy edukacyjne z wykorzystaniem maty do kodowania. Krok po kroku przedstawione zostaną zabawy, które z powodzeniem wprowadzisz do zajęć ze swoimi dziećmi. Webinar poprowadzili doświadczeni trenerzy: Anna Świć i Rafał Mitkowski

Po obejrzeniu nagrania webinaru uczestnicy otrzymują dostęp do zamkniętej grupy Facebook, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącymi kurs.

Czas trwania: 3 godziny dydaktyczne

Jak to działa?

Po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji dostępu do nagrania webinaru w Akademii Uczymy Dzieci Programowac, Nagranie webinaru można obejrzeć w formie transmisji wideo, Dostęp do nagrania webinaru jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji, Po zakończeniu nagrania webinaru będzie można pobrać certyfikat jego ukończenia w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Webinar Premium to transmisja wideo, którą można obejrzeć w formie nagrania wideo w dowolnym czasie. Do uruchomienia nagrania webinaru wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).

Czego dowiesz się na nagraniu webinaru?

  • Przekonasz się, że mata do kodowania, to uniwersalne narzędzie, które można wykorzystać praktycznie na każdych zajęciach,
  • Dowiesz się jak dobrać wielkość maty do grupy, z którą pracujesz,
  • Poznasz aktywności zarówno na kolorową jak i na pokratkowaną stronę maty,
  • Poznasz gry, w które zagrają dzieci całą grupą na macie do kodowania,
  • Poznasz aktywności, które rozwijają kompetencje kluczowe

Po webinarze otrzymasz:

  • Certyfikat potwierdzający udział w webinarze
  • Dostęp do webinaru
  • Gotowe karty pracy i materiały pomocnicze w formacie pdf
  • Opis 30 aktywności w wersji pdf
  • Prezentację w formacie pdf
  • Rabat 5% na zakup mat do kodowania dostępnych na stronie EduSense 

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Montaż   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

 
instrukcje   Instrukcje w zakładce Pliki do pobrania
 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl