Wesoła matematyka w głębinach morza PL Licencja na 60 PC
Opis
Kluczowe parametry
-
dla przedszkolaków i uczniów niższych klas szkoły podstawowej
-
bezterminowa licencja na 60 komputerów
-
instalacja sieciowa
-
możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)
-
prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem
- produkt cyfrowy - wersja elektroniczna
Multimedialny program edukacyjny przeznaczony dla tych wszystkich uczniów klas niższych, którzy chcą - poprzez ćwiczenia w formie gry - doskonalić swoje umiejętności matematyczne.
Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na nich mnóstwo ciekawych, interaktywnych gier, za pomocą których mogą na wiele sposobów ćwiczyć dodawanie i odejmowanie a także mnożenie i dzielenie oraz porównywanie liczb.
Uczniowie wędrują w różne, zaskakujące miejsca. W głębinach morza mogą spotkać ławice ryb, które trzeba policzyć. Na samym dnie leży natomiast muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami – zadaniem dzieci jest znalezienie pasujących do siebie par. Mogą również odwiedzić kraba i pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, albo poradzić ośmiornicy, jak właściwie porównać dwie liczby lub dwa wyniki.
Na plaży wezmą udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia, albo pomogą krabowi przeciągnąć linę, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach. Kolejną atrakcją będzie opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.
Interaktywność
We wszystkich grach dzieci zdobywają nagrody w postaci rozgwiazd, co dodatkowo zwiększa ich motywację do rozwiązywania zadań matematycznych.
Ustawienia programu umożliwiają idealne dostosowanie stopnia trudności w danej grze do potrzeb konkretnego użytkownika. Można to osiągnąć albo dzięki automatycznemu przejściu z niższego poziomu na wyższy, albo przez wybranie jednego z czterech stałych poziomów: dodawanie i odejmowanie najpierw tylko do 10, potem do 20 bez przekroczenia progu 10, następnie do 20 z przekroczeniem progu 10, a na koniec dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie do 100.
Wesoła matematyka na pewno wciągnie w zabawę każdego ucznia, bez względu na to, czy używa komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu.
Instalacja sieciowa
Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych.
Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
Oferujemy więcej
|
|
Wymagania sprzętowe
- Minimalne wymagania sprzętowe *:procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Zalecane wymagania sprzętowe:procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10 / Windows 11 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie