System rezerwacji sal Humly Room Display 1 szt.

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 4 329,60 zł 4329.60
Cena netto: 3 520,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Kluczowe parametry

  • Wyświetlacz: 48 LED RGB, światło podświetlające, Dotykowy, Pojemnościowa technologia dotyku, Zabezpieczenie przed odciskami palców
  • Przekątna: 8"
  • Zasilanie: Power over Ethernet (PoE), Zasilacz 12V AC/DC
  • Uwierzytelnianie: kod PIN, RFID/NFC
  • Łączność: NFC/RFID, Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+ (IEEE 802.3af), Bluetooth 5.0, WI-FI

Idealny wyświetlacz do rezerwacji sal w miejscu pracy. Pozwala znaleźć pomieszczenie, które zastało już zarezerwowane lub poprowadzi do tego, które jest dostępna od zaraz.

Wyświetlacz wskazuje wyraźnie, kto zarezerwował pomieszczenie i na jak długo. Dzięki temu nie trzeba przeszkadzać w trwającym spotkaniu.

Ponadczasowy desing Humly Room Display dopasuje się do nowoczesnego biura i stanie się częścią estetycznego wyposażenia wnętrza.

Łatwa obsługa, większe skupienie

Humly Room Display zapewnia mniej interakcji z technologią i wzmacnia skupienie pracowników dzięki przejrzystej, pomocnej i intuicyjnej technologii. Wspiera komfort w miejscu pracy obniżając frustrację i rozproszenie uwagi.

Wysokie bezpieczeństwo

Aby sprostać potrzebom najbardziej wymagających klientów Humly dba o to, aby mieć pełną kontrolę nad każdym komponentem wchodzącym w skład sprzętu i każdą linią kodu tworzącego jego oprogramowanie. Zmniejsza to zagrożenie ataków hakerskich.

Współpracuje z konsultantami ds. bezpieczeństwa, którzy przeprowadzają regularne testy.

System operacyjny jest budowany na zamówienie. Wersja oprogramowania jest tak opracowana, aby zawierała tylko usługi i funkcje faktycznie używane. Dzięki temu powierzchnia ataku hakerskiego jest jak najmniejsza.

Długa żywotność 

Humly Room Display jest przemyślany w swej konstrukcji, a każdy komponent starannie dobrany zapewnia codzienne działanie przez lata bez awarii. Z tego powodu żywotność Humly Room Display szacowana jest na ponad 5 lat.

Skalowalość

Humly Room Display jest skalowalny aby dopasować się do potrzeb klientów korporacyjnych.

Zarządzaj swoimi urządzeniami Humly Room Display zdalnie w chmurze Humly lub w sieci lokalnej i obsługuj ponad tysiąc wyświetlaczy z jednego serwera.

Humly Control Panel zapewnia elastyczny interfejs administracyjny do monitorowania i zarządzania całym rozwiązaniem z jednej lokalizacji.

Bezproblemowa integracja

Humly posiada otwarte API, które ułatwia budowanie głębokich, bezproblemowych integracji z innymi rozwiązaniami do rezerwacji miejsc pracy.

Poza tym aktywnie pracuje nad zapewnieniem dodatkowej wartości dla klienta poprzez integrację z wiodącymi na rynku rozwiązaniami w zakresie inteligentnego biura i technologii współpracy.

Ponadczasowa, wielokrotnie nagradzana stylistyka

 

Humly współpracuje z renomowanym zespołem projektowym, a decyzje projektowe są podejmowane w celu zapewnienia bezproblemowego wsparcia dla pracowników biurowych.

Rezultatem jest nowoczesne urządzenie z minimalistycznym i ponadczasowym wykonaniem. Urządzenie ma możliwość podświetlania na dowolny kolor.

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Usługi montażu   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

Specyfikacja

  • Wyświetlacz
  • Przekątna: 8 wyświetlacz z zabezpieczeniem przed odciskami palców
  • 48 LED RGB, światło podświetlające
  • Łączność:
  • Wifi 802.11 a/b/g/n*
  • Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+(IEEE 802.3af)
  • NFC/RFID 13.56 Mhz (ISO/IEC 14443A/B), MIFARE 4K/1K
  • Bluetooth 5.0
  • Zasilanie:
  • Power over Ethernet (PoE), lub zasilacz 12V AC/DC.
  • Obsługiwane systemy rezerwacyjne
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Exchange 2019
  • Microsoft Exchange 2016
  • Microsoft Exchange 2013
  • Microsoft Exchange 2010
  • Google G Suite
  • IBM/Lotus Domino Smartcloud
  • IBM/Lotus Domino 8.5.3 - 9.x
  • Nexudus
  • Języki interfejsu użytkownika
  • polski
  • angielski
  • niemiecki
  • francuski
  • włoski
  • hiszpański
  • arabski
  • kataloński
  • chiński (uproszczony)
  • chiński (tradycyjny)
  • czeski
  • duński
  • holenderski
  • estoński
  • fiński
  • galicyjski
  • japoński
  • łotewski
  • litewski
  • norweski
  • portugalski
  • rosyjski
  • szwedzki
  • API i inne
  • Otwarte API dla integracji z innymi apl
  • Komunikacja poprzez dwukierunkowe połączenie w czasie rzeczywistym
  • Zdalne zarządzanie z obsługą wielu lokalizacji
  • Monitoring i statystyki w czasie rzeczywistym
  • Rozmiary i waga
  • Rozmiar (szerokość x wysokość x głębokość):
    • Z uchwytem ściennym: 183 x 157 x 28,7 mm
    • Mocowanie ścienne - VESA 75 (75x75 mm)
    • Bez mocowania ściennego: 183 x 157 x 25,6 mm
  • Waga: 650 g (22,9 uncji)
  • Montaż
  • Opcje montażu zarówno dla ścian standardowych, jak i szklanych
  • Opcja 5-drożnego wyjścia kablowego dla elastycznej instalacji

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl