Robot Ozobot Bit Plus z flamastrami i puzzlami podstawowymi
Opis
Kluczowe parametry
- 1 x Ozobot Bit Plus z flamastrami
- 1 x kabel USB do ładowania
- 1 x etui (występuje w różnych kolorach)
- 1 x komplet 96 puzzli podstawowych
- 1 x karta kodów
- 1 x instrukcja "Jak zacząć"
- 1 x karta z piktogramami dla młodszych
Model Ozobot Bit Plus, to prosty w obsłudze robot o bardzo dużym potencjale edukacyjnym.
Ozobot Bit wraz z zestawem drewnianych puzzli, które w prosty sposób umożliwiają poznanie świata robotów poprzez tworzenie skomplikowanych tras i pętli. Zdobywca tytułu Zabawka Roku w Polsce, a także zdobywca głównych nagród na międzynarodowych targach.
Ozobot Bit Plus wraz z flamastrami w prosty sposób umożliwiają poznanie świata robotów poprzez tworzenie skomplikowanych tras i pętli.
Stopniowo, krok po kroku wprowadza dzieci w świat kodowania i programowania. Robot równie dobrze sprawdza się w placówkach oświatowych, jak i w użyciu domowym.
Zalety robota Ozobot Bit Plus
- bateria 200 mAh - czas pracy na baterii, to aż 240 minut, czyli o 150 minut więcej od poprzedniej wersji Ozobota!
- kompatybilność z Arduino
- aktualizacja oprogramowania przez USB
- połączenie z platformą Ozobot Blockly przez USB
- opcjonalne bezprzewodowe ładowanie
Ozobot to mały, ale bardzo inteligentny robot do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata informatyki i edukacji STEAM (science, technology, engineeringg, art, maths). Uczy poprzez zabawę i doświadczenie, rozwija myślenie logiczne i algorytmiczne, przez co rozwija w dzieciach nawyki myślowe ułatwiające im funkcjonowanie we współczesnym świecie.
Sprawdza się zarówno w zadaniach indywidualnych, jak i grupowych, realizowanych w klasie lekcyjnej. Z powodzeniem może być wykorzystywany na zajęciach przyrodniczych, matematycznych, artystycznych i innych.
Programuj z puzzlami
Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie.
Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację.
Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.
Zobacz jak to działa!
Zestaw podstawowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota
Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi.
Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp.
Zestaw podstawowy zawiera puzzle o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.).
Lista komend:
- 2 x start
- 2 x koniec trasy
- 4 x komenda "jedź wolno"
- 4 x komenda "turbo"
- 2 x komenda "tornado / rotacja"
- 4 x komenda "pauza (3 sekundy)"
- 6 x komenda "jedź prosto"
- 6 x komenda "skręć w lewo"
- 6 x komenda "skręć w prawo"
- 4 x komenda "zawróć"
- 24 x linia prosta
- 14 x zakręt
- 12 x skrzyżowanie typu T
- 6 x skrzyżowanie typu X
Programuj rysując
Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania.
To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.
Zobacz jak to działa!
Programuj w Blockly
Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli).
Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum.
Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się" z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).
Flamastry do kodowania Ozobota
Dzięki flamastrom do kodowania, możesz prosto, precyzyjnie i szybko rysować trasy, po których podążają Ozoboty.
Mazaki posiadają ścięte końcówki, dzięki czemu rysowana linia jest dokładnie tej szerokości jaka wymagana jest przez robota. Także kolory czerwony, zielony, niebieski i czarny - zostały tak dobrane, aby robot poprawnie je odczytywał. Flamastry są kompatybilne z robotami Ozobot Bit oraz Ozobot Evo.
*Etui do Ozobota, występuje w różnych kolorach. Kolor na zdjęciu jest wyłącznie poglądowy.
Produkt jest odpowiedni dla dzieci w wieku 5+.
Opcjonalnie do zestawu można dokupić:
- Drewniane puzzle - zestaw dodatkowy
- Drewniane puzzle AR - rozszerzona rzeczywistość
- Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem - część I
- Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem - część II
- Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem i puzzlami - część III
- Edukacja przedszkolna z Ozobotem- część I
- Edukacja przedszkolna z Ozobotem i puzzlami - część II
Oferujemy więcej
|
|