Królik Bartek Matematyka na Dzikim Zachodzie Licencja na 20 PC

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 499,00 zł 499.00
Cena netto: 405,69 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: KrólikBartekMatematykaSilcom20

Opis

Kluczowe parametry

  • Matematyka - liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki

  • dla uczniów od 2 klasy szkoły podstawowej

  • bezterminowa licencja na 20 komputerów

  • instalacja sieciowa  

  • możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)

  • certyfikat MEN

  • prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem

  • produkt cyfrowy - wersja elektroniczna

Multimedialny program edukacyjny przeznaczony jest dla wszystkich dzieci od klasy 2 szkoły podstawowej. Umożliwia ćwiczenia z matematyki w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki.

Ćwiczenia interaktywne ułatwiają doskonalenie umiejętności w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek.

Po rozwiązaniu każdego z zadań gracz zdobywa jedną część totemu oraz dodatkowo zobaczy wesołe animacje z kowbojami lub Indianami. Dzięki zdobyciu wszystkich części totemu dojdzie do zakopania topora wojennego i zawarcia pokoju przez obydwa nieprzyjacielskie obozy.

Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych:

  • Dodawanie i odejmowanie – dodawanie dwóch liczb, odejmowanie dwóch liczb, dodawanie i odejmowanie trzech liczb, obliczenia sposobem pisemnym

  • Mnożenie i dzielenie – mnożenie dwóch liczb, dzielenie dwóch liczb, zadania z nawiasami, obliczenia sposobem pisemnym

  • Porównywanie liczb – większa/mniejsza, większa/mniejsza o ile?, oś liczbowa

  • Zadania wykonywane kolejno – oblicz i uporządkuj

  • Tabele – kwadrat 3x3

  • Jednostki – porównywanie jednostek

Interaktywność

W ustawieniach każdego gracza można określić zakresy liczbowe w ćwiczeniach oraz górną granicę - do ilu już gracz potrafi policzyć (do 10, do 20, do 100, do 1000 albo do 10000). Z programu mogą korzystać młodsze i starsze dzieci – na obu etapach szkoły podstawowej.

Ten program zawiera mnóstwo przepięknych ilustracji, wesołych animacji i dowcipnych efektów dźwiękowych. Taką matematykę dzieci z pewnością polubią i będą chciały ponownie liczyć.

Instalacja sieciowa

Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych. 

Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC). 

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Usługi montażu   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

 
instrukcje   Instrukcje w zakładce Pliki do pobrania
 

Wymagania sprzętowe

  • Minimalne wymagania sprzętowe *:procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • Zalecane wymagania sprzętowe:procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10 / Windows 11 PL

* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl