Królik Bartek Matematyka na Dzikim Zachodzie Licencja na 20 PC
Opis
Kluczowe parametry
-
Matematyka - liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki
-
dla uczniów od 2 klasy szkoły podstawowej
-
bezterminowa licencja na 20 komputerów
-
instalacja sieciowa
-
możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)
-
certyfikat MEN
-
prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem
- produkt cyfrowy - wersja elektroniczna
Multimedialny program edukacyjny przeznaczony jest dla wszystkich dzieci od klasy 2 szkoły podstawowej. Umożliwia ćwiczenia z matematyki w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki.
Ćwiczenia interaktywne ułatwiają doskonalenie umiejętności w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek.
Po rozwiązaniu każdego z zadań gracz zdobywa jedną część totemu oraz dodatkowo zobaczy wesołe animacje z kowbojami lub Indianami. Dzięki zdobyciu wszystkich części totemu dojdzie do zakopania topora wojennego i zawarcia pokoju przez obydwa nieprzyjacielskie obozy.
Działy tematyczne zadań i ćwiczeń interaktywnych:
-
Dodawanie i odejmowanie – dodawanie dwóch liczb, odejmowanie dwóch liczb, dodawanie i odejmowanie trzech liczb, obliczenia sposobem pisemnym
-
Mnożenie i dzielenie – mnożenie dwóch liczb, dzielenie dwóch liczb, zadania z nawiasami, obliczenia sposobem pisemnym
-
Porównywanie liczb – większa/mniejsza, większa/mniejsza o ile?, oś liczbowa
-
Zadania wykonywane kolejno – oblicz i uporządkuj
-
Tabele – kwadrat 3x3
-
Jednostki – porównywanie jednostek
Interaktywność
W ustawieniach każdego gracza można określić zakresy liczbowe w ćwiczeniach oraz górną granicę - do ilu już gracz potrafi policzyć (do 10, do 20, do 100, do 1000 albo do 10000). Z programu mogą korzystać młodsze i starsze dzieci – na obu etapach szkoły podstawowej.
Ten program zawiera mnóstwo przepięknych ilustracji, wesołych animacji i dowcipnych efektów dźwiękowych. Taką matematykę dzieci z pewnością polubią i będą chciały ponownie liczyć.
Instalacja sieciowa
Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych.
Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
Oferujemy więcej
|
|
Wymagania sprzętowe
- Minimalne wymagania sprzętowe *:procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Zalecane wymagania sprzętowe:procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
- Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10 / Windows 11 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie