Sklep korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
INFOLINIA: +48 607 160 102

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach

CUBICO - gra do nauki kodowania

CUBICO - gra do nauki kodowania
Producent: Cubico
Dostępność: Towar na zamówienie
CENA:
brutto: 620.00 zł
netto: 504.07 zł

Zamówienia dostarczane są na koszt klienta przez Firmę Kurierską. Koszt dostawy wynosi:

CUBICO - gra do nauki kodowania

 

CUBICO to niezwykle inspirująca i kreatywna gra do nauki kodowania, przeznaczona dla uczniów z klas 0-3 szkoły podstawowej.

CUBICO łączy dwa światy: realny i wirtualny. Książki z obrazkowymi historyjkami/zadaniami, kolorowe klocki z jednoznacznie określonymi funkcjami czy niezwykła aplikacja zamieniająca napisany kod/program w inspirującą grę to naturalne środowisko dziecka. Dzięki temu dziecko chętnie przystępuje do rozwiązywania zadań.

Przez zabawę uczy się podstaw algorytmów kodowania i poprawia zdolność myślenia obliczeniowego. Nawet nie potrafiąc czytać, liczyć czy pisać! Wystarczy, że potrafi korzystać z urządzeń mobilnych takich jak tablet lub smartfon.

 

Elementy i etapy gry CUBICO:

1. pobrać darmową aplikację na tablet lub smartfon i uruchomić ją

2. zeskanować zadanie z książki

3. ułożyć kod (napisać program!) na planszy

4. następnie napisać taki sam za pomocą elektronicznych klocków w elektronicznym interfejsie i włączyć „play" w aplikacji

 

Prawidłowe rozwiązanie daje możliwość poznania kolejnych zadań i przechodzenia na kolejne poziomy.

Dodatkowym walorem gry jest to, że gracz może nie tylko wybrać swojego bohatera ale także nadać mu swój indywidualny charakter.

Dzięki zdobywanym w trakcie gry punktom może go ubrać i wyposażyć w atrakcyjne gadżety.

Rozwiązanie wszystkich zadań książkowych (jest ich 20) nie kończy gry. Dziecko będąc już zaawansowanym graczem może je rozwiązywać ponownie, szukając innych odpowiedzi. Ucząc się tym samym dzielenia, mnożenia, zapętlania i skracania linii kodu.

Ponadto, rozwiązanie wszystkich książkowych zadań odblokowuje już w samej aplikacji zakładkę Inventor czyli kolejne 20 zadań. 


Parametry CUBICO

  • 20 kartonowych plansz w formie książek, Interfejs elektroniczny - komunikacja Bluetooth, Aplikacja na urządzenia mobilne, Kodowanie w postaci gry
  • Przeznaczenie (wiek): Gra do nauki kodowania (4+)
  • Sposób pracy: Połączenie realnych kartonowych i plastikowych klocków, kartonowych plansz w formie rozkładanych książek, interfejsu elektronicznego oraz aplikacji
  • Komunikacja: Aplikacja łączy się z interfejsem, zapisuje program w wersji elektronicznej i przekształca go na ruch i zachowanie bohaterów gry.
  • Wiedza niezbędna do pracy z systemem: Poznanie zasad gry i wykonywania poszczególnych zadań w początkowym etapie nie wymaga umiejętności czytania i liczenia. Wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi urządzeń mobilnych (tablet, telefon komórkowy).
  • Zestaw zawiera: 
    • 20 kolejno ponumerowanych kartonowych plansz w formie rozkładanych książek ilustrujących poszczególne zadanie do wykonania - plansze umieszczone w 5 ponumerowanych opakowaniach z wyraźnie zaznaczonym stopniem trudności zadań. 
    • 35 kartonowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (10szt), Skok – symbol strzałki w strzałki w górę (10szt), Przefruń – symbol ptaka (2szt), Przepłyń – symbol ryby (2szt), Przekop – symbol kreta (2szt), Podnieś – symbol dłoni (4szt), Przesuń – symbol dłoni (4szt), 
    • Karta do wizualizacji i charakteryzacji postaci bohatera gry (1szt). 
    • 17 plastikowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (4zt), Skok – symbol strzałki w górę (4szt), Przefruń – symbol ptaka (1szt), Przepłyń – symbol ryby (1szt), Przekop – symbol kreta (1szt), Akcja – symbol dłoni (2szt), klocek do powtórzenia czynności 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia czynności 3 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 3 razy (1szt), 
    • elektroniczny interfejs z Bluetooth z miejscami dla 5 klocków kodujących i 5 klocków do powtarzania,
    • klocek imitujący postać bohatera gry. 
    • instrukcję obrazkową jak grać oraz 
    • organizer do porządkowania klocków, interfejsu i plansz.
  • Aplikacja gry: Działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS bezpłatna wersja do pobrania z odpowiedniego sklepu internetowego.
  • Liczba zadań: Gra zawiera 58 zadań o rosnącym poziomie trudności. Zadania zawarte w aplikacji są kolejno odblokowywane (dostępne) po ich prawidłowym wykonaniu.
  • Zadania podstawowe: Wykonanie każdego zadania z pierwszych 20 odbywa się według schematu: poznanie zadania z kartonowej planszy, wykonanie urządzeniem mobilnym skanu okładki planszy tak by plansza pojawiła się w aplikacji, ułożenie na kartonowej planszy kartonowych klocków w odpowiedni program, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
  • Zadania zaawansowane: 38 zadań o wyższym stopniu trudności powinno być dostępne z poziomu aplikacji i umożliwiać więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza. Aplikacja powinna także umożliwiać graczowi tworzenie własnych zadań.
  • Sposób rozwiązywania zadań: Wykonanie zadań odbywa się według schematu: poznanie zadania z poziomu dedykowanego modułu aplikacji, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
  • Rozwązania zadań: Każde zadanie umożliwia więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza.
  • Postać bohatera gry: Menu gry umożliwia m.in. zmianę postaci bohatera i jego charakteryzacji, zmianę ustawień, moduł z piosenkami i dodatkowymi zadaniami.
  • Wymagania sprzętowe: Prawidłowe działanie aplikacji powinno być zapewnione dla urządzeń spełniających minimalne wymagania: - dla systemu Android: wersja 4.0.3 lub nowsza, tylna kamera, Bluetooth - dla systemu iOS: iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad3, iPad4, iPad Air, iPad Air2, iPad Mini, iPad Mini Retina.
  • Liczba jednoczesnych użytkowników gry: Jeden zestaw gry umożliwia pracę uczniów zarówno w jedno jak i kilkuosobowym zespole.

Galeria zdjęć


Opinie klientów

Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.

Dodaj swoją opinię




Ocena: 12345


Aby dodawać opinie musisz mieć konto w naszym sklepie.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
2x3
AVTek
Canon
GBC
HITACHI
KAUBER
Kramer
NEC
NOBO
Opus
Panasonic
QOMO
REXEL
SHARP
SMART Technologies
TOSHIBA
Vivitek
S.T. Media
Biuro handlowe:
ul. Szamocin 9 C
03-002 Warszawa
tel. kom. : 607 160 102
tel./fax : (22) 676 92 22
e-mail: sklep@stmedia.pl
e-mail: tsz@stmedia.pl

Moje konto