Producenci

System rezerwacji sal Humly Room Display Max Security 6 szt.

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 30 184,20 zł 30184.20
Cena netto: 24 540,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Idealny wyświetlacz do rezerwacji sal w miejscu pracy. Pozwala znaleźć pomieszczenie, które zastało już zarezerwowane lub poprowadzi do tego, które jest dostępna od zaraz.

W wersji Max Security WiFi/Bluetooth oraz złącze USB są fabrycznie wyłączone, aby urządzenie było jeszcze bardziej bezpieczne. Radio urządzenia jest nieaktywne, a port USB nie działa.

Wyświetlacz wskazuje wyraźnie, kto zarezerwował pomieszczenie i na jak długo. Dzięki temu nie trzeba przeszkadzać w trwającym spotkaniu.

Ponadczasowy desing Humly Room Display dopasuje się do nowoczesnego biura i stanie się częścią estetycznego wyposażenia wnętrza.

Łatwa obsługa, większe skupienie

Humly Room Display zapewnia mniej interakcji z technologią i wzmacnia skupienie pracowników dzięki przejrzystej, pomocnej i intuicyjnej technologii. Wspiera komfort w miejscu pracy obniżając frustrację i rozproszenie uwagi.

Wysokie bezpieczeństwo

Aby sprostać potrzebom najbardziej wymagających klientów Humly dba o to, aby mieć pełną kontrolę nad każdym komponentem wchodzącym w skład sprzętu i każdą linią kodu tworzącego jego oprogramowanie. Zmniejsza to zagrożenie ataków hakerskich.

Współpracuje z konsultantami ds. bezpieczeństwa, którzy przeprowadzają regularne testy.

System operacyjny jest budowany na zamówienie. Wersja oprogramowania jest tak opracowana, aby zawierała tylko usługi i funkcje faktycznie używane. Dzięki temu powierzchnia ataku hakerskiego jest jak najmniejsza.

Długa żywotność 

Humly Room Display jest przemyślany w swej konstrukcji, a każdy komponent starannie dobrany zapewnia codzienne działanie przez lata bez awarii. Z tego powodu żywotność Humly Room Display szacowana jest na ponad 5 lat.

Skalowalość

Humly Room Display jest skalowalny aby dopasować się do potrzeb klientów korporacyjnych.

Zarządzaj swoimi urządzeniami Humly Room Display zdalnie w chmurze Humly lub w sieci lokalnej i obsługuj ponad tysiąc wyświetlaczy z jednego serwera.

Humly Control Panel zapewnia elastyczny interfejs administracyjny do monitorowania i zarządzania całym rozwiązaniem z jednej lokalizacji.

Bezproblemowa integracja

Humly posiada otwarte API, które ułatwia budowanie głębokich, bezproblemowych integracji z innymi rozwiązaniami do rezerwacji miejsc pracy.

Poza tym aktywnie pracuje nad zapewnieniem dodatkowej wartości dla klienta poprzez integrację z wiodącymi na rynku rozwiązaniami w zakresie inteligentnego biura i technologii współpracy.

Ponadczasowa, wielokrotnie nagradzana stylistyka

 

Humly współpracuje z renomowanym zespołem projektowym, a decyzje projektowe są podejmowane w celu zapewnienia bezproblemowego wsparcia dla pracowników biurowych.

Rezultatem jest nowoczesne urządzenie z minimalistycznym i ponadczasowym wykonaniem. Urządzenie ma możliwość podświetlania na dowolny kolor.

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Usługi montażu   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

Specyfikacja

  • 6 sztuk w opakowaniu zbiorczym
  • Wyświetlacz
    • Przekątna: 8 wyświetlacz z zabezpieczeniem przed odciskami palców
    • 48 LED RGB, światło podświetlające
  • Łączność:
    • Wifi 802.11 a/b/g/n*
    • Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+(IEEE 802.3af)
    • NFC/RFID 13.56 Mhz (ISO/IEC 14443A/B), MIFARE 4K/1K
    • Bluetooth 5.0
  • Zasilanie:
    • Power over Ethernet (PoE), lub zasilacz 12V AC/DC.
  • Obsługiwane systemy rezerwacyjne
    • Microsoft Office 365
    • Microsoft Exchange 2019
    • Microsoft Exchange 2016
    • Microsoft Exchange 2013
    • Microsoft Exchange 2010
    • Google G Suite
    • IBM/Lotus Domino Smartcloud
    • IBM/Lotus Domino 8.5.3 - 9.x
    • Nexudus
  • Języki interfejsu użytkownika
    • polski
    • angielski
    • niemiecki
    • francuski
    • włoski
    • hiszpański
    • arabski
    • kataloński
    • chiński (uproszczony)
    • chiński (tradycyjny)
    • czeski
    • duński
    • holenderski
    • estoński
    • fiński
    • galicyjski
    • japoński
    • łotewski
    • litewski
    • norweski
    • portugalski
    • rosyjski
    • szwedzki
  • API i inne
    • Otwarte API dla integracji z innymi apl
    • Komunikacja poprzez dwukierunkowe połączenie w czasie rzeczywistym
    • Zdalne zarządzanie z obsługą wielu lokalizacji
    • Monitoring i statystyki w czasie rzeczywistym
  • Rozmiary i waga
    • Rozmiar (szerokość x wysokość x głębokość):
      • Z uchwytem ściennym: 183 x 157 x 28,7 mm
      • Mocowanie ścienne - VESA 75 (75x75 mm)
      • Bez mocowania ściennego: 183 x 157 x 25,6 mm
    • Waga: 650 g (22,9 uncji)
  • Montaż
    • Opcje montażu zarówno dla ścian standardowych, jak i szklanych
    • Opcja 5-drożnego wyjścia kablowego dla elastycznej instalacji

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl