Producenci

Pakiet aplikacji do SmartFloor Na ratunek Koderkom

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 1 045,50 zł 1045.50
Cena netto: 850,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Pakiet 16 aplikacji wyposażony zabawami ruchowymi z pojęciami programistycznymi na podłogę interaktywną SmartFloor. 

Koderki po inwazji Drakonidów muszą odbudować swój świat. Pomóż im, a dzięki temu poznasz kilka ważnych pojęć i zasad programowania. Napraw zepsute Koderki, odzyskaj utracony kod, znajdź zaginionych mieszkańców planety!

To będzie dobry początek Twojej przygody z programowaniem. Ruszajmy na ratunek Koderkom! Ćwiczenia dydaktyczno-ruchowe dla uczniów w wieku wczesnoszkolnym, przeznaczone do pracy z jednym użytkownikiem lub grupą.

Dla kogo

Pakiet aplikacji Na ratunek Koderkom może stanowić uzupełnienie codziennych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, a także zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych.

Może także uatrakcyjniać czas spędzany przez dzieci w świetlicach szkolnych, placówkach
wychowawczych, instytucjach organizujących czas wolny dzieci, dodatkowe zajęcia.

16 aplikacji do zakupu w pakiecie Na ratunek Koderkom lub pojedynczo.

Zobacz film z grami Na ratunek Koderkom !

Podłoga interaktywna SmartFloor to nowoczesne narzędzie pracy dla nauczyciela i atrakcyjna forma nauki i zabawy dla uczniów w salach zajęciowych, świetlicach, bibliotekach a nawet na szkolnych korytarzach. Znajdzie zastosowanie również w przestrzeniach publicznych (galerie handlowe, sale zabaw, restauracje, salony samochodowe), placówkach medycznych (szpitale, sanatoria, ośrodki terapeutyczne) czy instytucjach kultury (muzea, kina, domy kultury, galerie sztuki).

Aktywne wsparcie rozwoju ucznia

  • logiczne myślenie
  • umiejętność klasyfikacji przedmiotów
  • koordynacja wzrokowo-ruchowa
  • rozwój orientacji przestrzennej
  • percepcja wzrokowa
  • motoryka duża
  • umiejętność koncentracji uwagi
  • umiejętność rozpoznawania układów i wzorów
  • umiejętność tworzenia algorytmów postępowania
  • rozumienie wybranych pojęć programistycznych 

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Usługi montażu   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

 
instrukcje   Instrukcje w zakładce Pliki do pobrania
 

Aplikacje w pakiecie

  1. Prawda czy fałsz -  Pomiędzy Koderkami brakuje przepływu energii. Otwórz wszystkie kolorowe bramki, rozwiązując zagadki logiczne. Wskaż, czy podane stwierdzenie jest prawdziwe czy fałszywe.
  2. Złóż Koderka - Po inwazji Drakonidów niektóre Koderki uległy zniszczeniu. Opracuj instrukcję pokazującą w jaki sposób krok po kroku naprawić każdego Koderka. Ustaw Koderki w odpowiedniej kolejności, zamieniając dwa sąsiadujące ze sobą, aby od lewej do prawej strony były ułożone zgodnie z ilością posiadanych elementów - od najprostszego do najbardziej złożonego.
  3. Odszyfruj hasło - Koderki zostawiły dla Ciebie zaszyfrowaną wiadomość w postaci kodu z kolorowych diod. Aby sprawdzić, jaka litera kryje się pod pojedynczym kodem, zaznacz go, a następnie wskaż literę, która mu odpowiada. Odszyfruj w ten sposób całe hasło!
  4. Potrzebujemy danych - Koderki wykorzystują dane do tworzenia nowych wiadomości. Część danych w bazie uległa zniszczeniu. Na szczęście co jakiś czas przychodzą nowe dane, więc uzupełnienie bazy jest możliwe. Uzupełnij brakujące diody w ciągu, wybierając spośród spadających elementów te, które pasują do wzoru.
  5. Zapętlone Koderki - Energia pomiędzy Koderkami przestała płynąć. Można ją przywrócić tylko w jeden sposób - tupiąc odpowiednią ilość razy w wybranego Koderka. Ilość Twoich tupnięć pokazuje Koderek na górze. Uważaj, aby nie przesadzić z energią. Tupnij tylko tyle razy ile trzeba!
  6. Zgubiony Koderek - Inwazja Drakonidów spowodowała, że niektóre Koderki zgubiły się. Rozpoznaj, jaki Koderek powinien znajdować się w pustym miejscu ciągu i zatrzymaj go tupnięciem. Dzięki temu pomożesz mu wrócić na jego miejsce i na planecie znów zapanuje porządek.
  7. Podłącz do ładowania - Po inwazji Drakonidów okazało się, że niektóre połączenia zostały zerwane. Ustaw Koderki na wysokości wtyczek, zapalając odpowiednią ilość diod dla każdego Koderka tupnięciem w diodę. Dzięki temu energia znów popłynie między mieszkańcami planety.
  8. Wyznacz drogę - Koderek ma do przekazania bardzo ważną wiadomość. Niestety, komunikacja między Koderkami została zerwana po ataku Drakonidów. Wyznacz nową ścieżkę, dzięki której znów zaczną się porozumiewać. Przejdź po planszy, by utworzyć połączenie miedzy dwoma identycznymi Koderkami.
  9. Zrób kopię zapasową - Na wypadek utraty kodu Koderki przechowują kopie zapasowe w planetarnej bazie. Niektóre linijki kodu uległy zniszczeniu podczas ataku Drakonidów. Pomóż w przywróceniu poprawnej wersji kodu! Tupnij w wybraną diodę z dolnego rzędu, aby zmienic jej kolor na taki, jaki jest w kodzie powyżej.
  10. Energia w parach - Czasem poprawne wykonanie zadania nie jest możliwe w pojedynkę, ponieważ w świecie Koderków bardzo ważna jest współpraca. Przywróć przesył energii pomiędzy takimi samymi Koderkami, tupiąc jednocześnie na obu. Czy możesz samodzielnie wykonać zadanie?
  11. Odbuduj układ - Po inwazji Drakonidów w uporządkowanym świecie Koderków zapanował chaos, a one rozbiegły się po planszy. Wstaw pojawiające się Koderki w odpowiednie miejsca układu, dopasowując ich rozmiar i kształt, zgodnie z cieniem, który po sobie pozostawiły.
  12. Puzzle Koderkowe - Układy przetwarzania informacji zostały zniszczone przez Drakonidów. Zbuduj je od nowa, zapełniając całą planszę połączeniami kolorowych diod tak, aby nie pozostawić pustych miejsc. Wybierz element i wstaw go tupnięciem w pasujące miejsce. Dzięki Tobie na planetę dotrą nowe komunikaty!
  13. Wysyłaj sygnały - W świecie Koderków po inwazji Drakonidów zostało bardzo mało energii. Wzmocnij świetlne sygnały Koderków, powtarzając układ migotania światełek. Tupnij na kolorowe diody w takiej kolejności, w jakiej Koderki stworzyły sygnał.
  14. Zaprogramuj Koderki - Energetyczne połączenia między Koderkami są bardzo ważne. Spójrz, w którym momencie przepływu energii pojawia się błąd i go napraw, zmieniając położenie Koderków. Z napisów na dole ułóż algorytm naprawy, zgodnie z którym kolejne Koderki będą się obracać lub przesuwać, tworząc niezbędne połączenia. Kolejność instrukcji zmienisz tupnięciem.
  15. W starym magazynie - W magazynie znaków specjalnych potrzebnych do programowania Koderki przechowują uporządkowane symbole. Po inwazji Drakonidów w poukładanym magazynie pojawiają się niepasujące do reszty znaki. Usuń je biegając po planszy. Pośpiesz się, bo ciągle pojawiają się nowe!
  16. Na tropie Koderka - Każdy z Koderków ma swoje cechy specjalne. Niestety, po inwazji Drakonidów ciężko przydzielić zadania odpowiednim Koderkom. Pomóż im! Wylosuj cechę tupiąc na lupę, a następnie wskaż tupnięciem Koderki, które posiadają określone cechy.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl