Producenci

Wesoła matematyka w głębinach morza PL+UA - licencja na 40 PC

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 1 049,00 zł 1049.00
Cena netto: 852,85 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Multimedialny program edukacyjny w języku polskim i ukraińskim przeznaczony dla tych wszystkich uczniów klas niższych, którzy chcą - poprzez ćwiczenia w formie gry - doskonalić swoje umiejętności matematyczne.

Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na nich mnóstwo ciekawych, interaktywnych gier, za pomocą których mogą na wiele sposobów ćwiczyć dodawanie i odejmowanie a także mnożenie i dzielenie oraz porównywanie liczb.

Podstawowe parametry

  • Pakiet: Wesoła matematyka w głębinach morza PL (jezyk polski), Wesoła matematyka w głębinach morza UA (język ukraiński)

  • dla przedszkolaków i uczniów niższych klas szkoły podstawowej

  • bezterminowa licencja na 40 komputerów

  • instalacja sieciowa 

  • wersja elektroniczna (zalecana) lub CD-ROM + pudełko

  • możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery domowe, tablety (Windows, OS)

  • prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem 

Uczniowie wędrują w różne, zaskakujące miejsca. W głębinach morza mogą spotkać ławice ryb, które trzeba policzyć. Na samym dnie leży natomiast muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami – zadaniem dzieci jest znalezienie pasujących do siebie par. Mogą również odwiedzić kraba i pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, albo poradzić ośmiornicy, jak właściwie porównać dwie liczby lub dwa wyniki.

Na plaży wezmą udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia, albo pomogą krabowi przeciągnąć linę, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach. Kolejną atrakcją będzie opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.

 

Interaktywność

We wszystkich grach dzieci zdobywają nagrody w postaci rozgwiazd, co dodatkowo zwiększa ich motywację do rozwiązywania zadań matematycznych.

Ustawienia programu umożliwiają idealne dostosowanie stopnia trudności w danej grze do potrzeb konkretnego użytkownika. Można to osiągnąć albo dzięki automatycznemu przejściu z niższego poziomu na wyższy, albo przez wybranie jednego z czterech stałych poziomów: dodawanie i odejmowanie najpierw tylko do 10, potem do 20 bez przekroczenia progu 10, następnie do 20 z przekroczeniem progu 10, a na koniec dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie do 100.

Wesoła matematyka na pewno wciągnie w zabawę każdego ucznia, bez względu na to, czy używa komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu.

Instalacja sieciowa

Wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych. 

Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).

 

 
Oferujemy więcej..
 
  cena specjalna   oferta indywidualna   montaż, instalacja   szkolenie
 
  obrazek   Zapytaj teraz!   607 160 102
 
  obrazek   Napisz do nas!   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

 

  www.stmedia.pl   Instrukcje w Plikach do pobrania

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl