Producenci

Biologia Multimedialne Pracownie Przedmiotowe

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 850,00 zł 850.00
Cena netto: 691,06 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Learnetic
Kod produktu: MPPBiologia

Opis

Kluczowe parametry

  • 14 zagadnień
  • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”)
  • 787 ekranów, 531 zadań, 16 filmów 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje)
  • 14 gier dydaktycznych
  • 3 plansze interaktywne
  • zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
  • przeznaczony dla 3 nauczycieli szkoły do pracy z tablicą/monitorem interaktywnym
  • produkt w pudełku
  • program na 3 stanowiska online + 6 offline
  • klasy 5-8 szkoły podstawowej

MPP Biologia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.

Multimedialne zasoby MPP Biologia to obowiązkowy element każdej pracowni przyrodniczej w szkole podstawowej. Wykorzystanie materiałów na tablice lub monitory interaktywne to jedna z najskuteczniejszych metod nauki, która pozwala z łatwością skupić uwagę i zaangażować całą klasę – szczególnie w przypadku pracowni przyrodniczych.

Pełna wersja materiału przygotowanego przez uznanego wydawcę edukacyjnych materiałów cyfrowych zawiera 14 zagadnień zgodnych z nową podstawą programową, a także dodatki stworzone z myślą o wspólnej pracy przy tablicach interaktywnych. Są to gry edukacyjne takie jak: memo i quizy, „tablice wiedzy”, a także kilkanaście wirtualnych plansz aktywizujących uczniów do wspólnej pracy, które funkcjonują pod nazwą „Razem na tablicy!”.

Każde z zagadnień zostało dodatkowo podzielone na trzy typy lekcji: „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”.

Lista zagadnień programu Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Biologia:
  1. Biologia jako nauka
  2. Ekologia i ochrona środowiska
  3. Budowa i funkcjonowanie komórki
  4. Chemizm życia
  5. Ewolucja życia
  6. Funkcjonowanie organizmów
  7. Królestwo roślin
  8. Królestwo zwierząt. Bezkręgowce
  9. Królestwo zwierząt. Kręgowce
  10. Organizm człowieka. Część 1
  11. Organizm człowieka. Część 2
  12. Genetyka
  13. Bakterie i wirusy
  14. Stan zdrowia i choroby

Wypróbuj wersję demonstracyjną programu tutaj.

Powtórz wiedzę
Materiał do wykorzystania na tablicy interaktywnej w celu powtórzenia lub zdobycia wiadomości z danego tematu, zawiera przede wszystkim teorię, liczne multimedia i małą liczbę ćwiczeń.

 

Sprawdź się
Ten typ lekcji umożliwia powtórzenie materiału i sprawdzenie wiedzy. Program „podpowiada”, gdzie szukać właściwych odpowiedzi w zależności od tych, których udzielają użytkownicy.

 

Czas na test
Zero teorii, sama praktyka. „Czas na test” to świetny pomysł na sprawdzanie wiedzy uczniów. 
 

Zobacz jak to działa!

Oferujemy więcej

 
Cena specjalna   Oferta indywidualna   Usługi montażu   Szkolenie
 
  Zapytaj teraz   obrazek   607 160 102
 
  Napisz do nas   obrazek   sklep@stmedia.pl
 
Jednostkom budżetowym wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności.
 

Aktywizacja uczniów - Interaktywnie, razem na Tablicy

Częścią każdego programu z serii MPP jest kilkanaście wirtualnych plansz „Razem na Tablicy!”, które zaprojektowane zostały do aktywizacji uczniów i wspólnej pracy z wykorzystaniem ekranów interaktywnych. Celem zasobów “Razem na tablicy!” jest umożliwienie pracy grupowej, przeprowadzanie burz mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych – a wszystko to przy pomocy nowoczesnych technologii.

W programie znajdują się narzędzia pozwalające na pracę metodami aktywizującymi, takie jak:

  • debata za i przeciw, 3 wersje interaktywnych sondaży,
  • analiza SWOT, piramida priorytetów, poker kryterialny,
  • rybi szkielet, metaplan, dywanik pomysłów,
  • mówiąca ściana, mapa skojarzeń, gwiazda pytań.

Dzięki powyższym rozwój kompetencji kluczowych może być kształtowany przy użyciu metod aktywizujących (zamiast podawczych). Uczniowie uczą się pracy metodą projektową, nawiązują dyskusje, zapoznają się z formami współpracy, które mogą np. służyć nauce priorytetyzowania czasu wykonywania zadań, podziałowi prac w grupie, tworzeniu założeń projektów badawczych, badaniu silnych i słabych stron produktów.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl